Хто із сумчан має право на отримання “карантинної” допомоги?
Сумський міський центр зайнятості сьогодні, 15 грудня, надав роз’яснення як отримати матеріальну допомогу тим роботодавцям, які можуть втратити дохід через карантин.
“Отримання допомоги регламентується Порядком надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористаної її суми, з яким можна ознайомитися на сайті державної служби зайнятості: https://is.gd/iijaDW.
• Хто має право на отримання одноразової матеріальної допомоги?
Юридичні особи (роботодавці), які використовують працю найманих працівників.
• Як подати необхідні для отримання одноразової допомоги документи?
Юридичні особи (роботодавці), зареєстровані за своїм місцезнаходженням відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань у місті Суми, можуть надати пакет документів в один із способів :
– безпосередньо до центру зайнятості (м.Суми вул. Степана Бандери,45)
– на електронну адресу центру (скановані копії): [email protected]
Важливо! Пакет документів можна подати до центру зайнятості до 21 грудня 2020 року включно.
Перелік необхідних документів :
– заява за формою згідно з додатком 1 Порядку. Бланк: https://is.gd/iijaDW;
– копія наказу про скорочення чи можливе скорочення тривалості робочого часу;
– копія відомостей про найманих працівників за формою згідно з Додатком 2 до Порядку. Бланк: https://is.gd/iijaDW.
До вашої уваги інфографіка “Як суб’єкту господарювання отримати одноразову матеріальну допомогу”: https://is.gd/HbMQXN
покрокова інструкція щодо отримання такої допомоги: https://is.gd/5kXXs1“, – повідомив Сумський міський центр зайнятості.