У Сумах субсидії отримуюють 72043 сімей
З початку поточного року з питання оформлення житлових субсидій звернулися 21518 сімей міста, з них 4080 – вперше.
Про це під час щопонеділкової апаратної наради повідомила директор департаменту соціального захисту населення Тетяна Масік, інформуючи присутніх про організацію роботи з оформлення субсидій на житлово-комунальні послуги у зв’язку з початком опалювального періоду 2017-2018 років.
За її словами, надано консультації щодо оплати житлово-комунальних послуг у разі отримання субсидії 54 тисячам громадян.
Із опрацьованого пакету документів, що нараховував понад 95000 справ, розрахунок субсидії без звернень громадян автоматично проводився по більш ніж 83000 справах.
Станом на 19 жовтня отримують житлову субсидію 72043 сім’ї міста. Якщо порівнювати з аналогічним періодом 2016 року, то кількість сімей, що перебувають на обліку як потенційні отримувачі житлової субсидії збільшилась на 41%, тобто із 115 тисяч сімей Сум програмою житлових субсидій охоплено 63%.
Загалом житлові субсидії призначено на загальну суму 419,9 млн грн., профінансовано з урахуванням заборгованості станом на початок року 502,2 млн грн.
Для зручності громадян та задля раціонального використання часу заявників, організовано прийом безпосередньо за місцем проживання громадян, за місцем їх роботи та навчання. З початку року проведено 33 зустрічі із населенням. У засобах масової інформації розміщено 209 інформаційних матеріалів та здійснено 6 виступів на телебаченні.
Щомісяця відбуваються виїзди «мобільного соціального офісу», за результатами яких надаються консультації з різних питань соціального захисту в тому числі і з питання призначення субсидії, а також приймаються заяви щодо її призначення (відбулось 9 виїздів, прийнято 138 мешканців).
Разом з тим, надаються консультації за телефоном «гарячої» лінії, на яку звернулося майже 20 тисяч громадян тільки з питань субсидії.
Організовано консультативні пункти в управлінні «Центр надання адміністративних послуг в м. Суми» та в ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр», в яких з початку року надано консультації 4558 особам та прийнято документи від 4887 заявників.
Наразі опалення не включене в громадській приймальні мешканців для Курського мікрорайону по вул Р.Атаманюка, 49А, що зумовлює складні умови для функціонування приймальні. Це питання мають вирішити якнайшвидше, щоб працівниками департаменту максимально був забезпечений прийом мешканців.