У Сумах збирають допомогу для 3-річної Сашуні, яка постраждала внаслідок ракетного удару
Сумчани зіграли матчі чемпіонату України з гандболу
У Конотопі прощаються із захисником України Олексієм Єгоровим
У Сумах відкрилась виставка фотографій військовихФОТО
У Шостці рятувальники ліквідували загоряння житлового будинкуФОТО
У Сумах п’яний водій хотів відкупитися від поліції за 500 доларів
У Сумах викрили чоловіка, який пограбував квартиру пенсіонерки
Сумчанки стартували на чемпіонаті України U-17 з пляжного волейболу
У Сумах презентували фільм «1000 днів великої війни. Сумщина»ВІДЕО
Суд зобов’язав лісгосп відшкодувати збитки за незаконний поруб дерев на Сумщині
На Шосткинщині понад 15 тисяч абонентів без світла через негоду
Сумські акробатки з медалями чемпіонату України
Охтирка вийшла на 3 етап конкурсу “Громада на всі 100”
Молодій мамі з Сум потрібна допомога
У Сумах відбувся футзальний турнір пам’яті Анатолія Річкаля
Жителі Сумщини заслужили державні нагороди
Фото зруйнованого гуртожитку у Глухові – на шпальтах польської пресиФОТО
За ніч і ранок на Сумщині обстрілів зазнали дві громади
Вночі над Сумщиною збили 9 ворожих БпЛА
Вчора
На Сумщині протягом дня зафіксовано 127 вибухів
Ворожий “Шахед” пошкодив 25 будинків приватного сектору у СумахФОТО
Жителі Лебединщини розповіли про падіння ракети: “Як бахнуло, я отак і впала”ФОТО
У Сумах після удару “Шахедів” виявили пошкодження в 48 будівлях
У Сумській МВА перевірять фінансову та бюджетну звітність
Графік відключень на 23 листопада
Син збирає гроші на прилад нічного бачення для свого батька, який воює на фронті
Патронатних вихователів стало більше в Сумській області
Ада Роговцева закликала донатити за Глухів, Суми та інші міста
Завтра у Сумах проведуть зустріч із власниками пошкодженого “Шахедами” майна
89-річна сумчанка в’яже шкарпетки для ЗСУ

Останнє оновлення Generative AI від Google і його наслідки для маркетингу IGaming

Google випустив оновлення AI, і всі в iGaming бізнесі цікавляться, як це вплине на них. Після ажіотажу, викликаного нещодавніми вдосконаленнями ШІ для Bing від конкурента Microsoft, Google оголосила, що включатиме більше оновлень, натхненних штучним інтелектом, для свого основного бізнесу, зокрема для пропозиції Google Search.

Технологічний гігант із Маунтін-В’ю, штат Каліфорнія, запустив Search Generative Experience, нову генеративну пошукову систему на основі штучного інтелекту, яка може створювати підготовлені відповіді на відкриті запити, зберігаючи звичний для всіх макет сторінки результатів пошуку “ грати» знати і любити.

Зусилля Google щодо генеративного штучного інтелекту поширюються на інші продукти, такі як Gmail (який автоматично створюватиме чернетки повідомлень і відповідей) і Google Photos (який автоматично змінюватиме якість зображення, щоб допомогти користувачам робити кращі фотографії).

Пошук Generative Experience: використання Generative AI для покращення пошуку 

Новий Search Generative Experience від Google використовує генеративний штучний інтелект у Пошуку Google, щоб усунути трудомістке завдання пошуку та аналізу інформації, дозволяючи користувачам краще зрозуміти тему та швидше відкривати нові знання.

Наприклад, замість того, щоб задавати серію пов’язаних запитань і вручну збирати інформацію, алгоритми ШІ Google зможуть зробити це за вас. 

З іншого боку, пошук Microsoft Bing AI використовує всюдисущий механізм OpenAI ChatGPT AI, щоб забезпечити кращий, контекстуальніший пошук за допомогою алгоритмів пошуку на основі штучного інтелекту , які можуть генерувати цінний вміст на основі попередніх пошукових запитів. 

Google Search Generative Experience виконує це для Google.

З моменту появи ChatGPT , який надав величезній аудиторії можливість вперше спробувати генеративний ШІ, Google зіткнувся з серйозними питаннями щодо свого завидного домінування на ринку як домінуючого інтернет-порталу.

Google створює ринок за допомогою Search Generative Experience. Технологія також зможе розмічати фотографії, створені ШІ, щоб допомогти іншим користувачам визначити законність фотографії.

Керівники Alphabet у захваті від поєднання штучного інтелекту та пошуку Google, яке, по суті, є майбутнім генеративності. Однак Search Generative Experience доступний лише для кількох користувачів і пропонується лише в експериментальному режимі.

Як ви можете використовувати Generative AI у пошуку Google?

Search Generative Experience працює, надаючи миттєві знімки за допомогою штучного інтелекту на основі вашого пошукового запиту. Search Generative Experience — це гібрид пошуку Google і Google Bard, у якому ви можете отримувати відповіді на свої запити прямо на пошуковій сторінці Google.

Ось таблиця, у якій описано наслідки останнього генеративного оновлення AI від Google для маркетингу iGaming:

Функція оновлення AI від Google Наслідки для маркетингу iGaming
Розширені мовні моделі Більш тонкий і переконливий вміст iGaming, потенційно покращуючи залучення користувачів.
Краща релевантність вмісту AI може допомогти адаптувати маркетинговий контент до вподобань користувачів, підвищуючи рівень конверсії.
Покращені алгоритми пошуку Стратегії оптимізації пошукових систем (SEO) можуть знадобитися адаптувати, щоб забезпечити видимість контенту iGaming.
Розширений аналіз даних Статистика штучного інтелекту може покращити маркетингові кампанії та сегментацію гравців.
Створення контенту в реальному часі Генерація динамічного вмісту в режимі реального часу для рекламних акцій, коефіцієнтів і порад щодо ставок.
Прогнозування поведінки користувача Покращені прогнозні моделі для персоналізованого маркетингу та покращення утримання гравців.
Автоматизовані рекламні кампанії Більш ефективне націлювання реклами та оптимізація для залучення нових гравців.
Обробка природної мови Покращені чат-боти та підтримка клієнтів за допомогою розмовного штучного інтелекту.
Генерація зображень і відео Потенціал для створення більш привабливого мультимедійного контенту для маркетингу.
Етика та регулювання ШІ Вивчення нових етичних міркувань і правил, пов’язаних із контентом, створеним ШІ.

По суті, Search Generative Experience підтримує багатоетапні розмовні запити. Він повертає всі релевантні результати на одній сторінці, усуваючи втому від проведення багатьох пошуків і перегляду сайтів, щоб перевірити, чи вони корисні.

Ось як удосконалення ШІ Google змінюють гру: 

1. Отримайте конкретні відповіді на запитання користувачів

Люди часто використовують Google, щоб знайти відповіді на дуже конкретні запитання, як-от потенційні клієнти, які вивчають, як робити спортивні ставки, або спеціальні правила гри в баккара онлайн. Ви знайдете посилання на інформацію, яка відповідає на ваше запитання, а також додаткові запитання, які можуть вас зацікавити. 

За допомогою генеративного штучного інтелекту потенційні потенційні клієнти можуть просто знайти вказівки на важливу інформацію, яку їм потрібно знати щодо питання iGaming, яке вони можуть мати, і зробити наступний крок безпосередньо зі сторінок SERP. 

Як це може допомогти бізнесу iGaming?

Наприклад, бренди iGaming можуть покращити свою позицію, використовуючи генеративні технології штучного інтелекту для рейтингу в пошуку, щоб їхній сайт з’являвся серед посилань або в списку схожих запитань, які Google витягує щоразу, коли використовується запит. 

Це означає, що компанії iGaming повинні покращити свій контент або підхід до SEO, щоб потенційні клієнти, які шукають «як робити ставки на спорт» або «що таке накопичувальна ставка», знаходили їхні сайти першими. Вони можуть досягти цього, оптимізувавши вміст, який спочатку буде індексуватися веб-сканерами на основі ШІ.

2. Покращення досвіду покупок для кожного

Факт: відгукам довіряють 98% інтернет-покупців. 

У результаті генеративний штучний інтелект у Пошуку Google дозволяє користувачам легко зрозуміти весь контекст точних предметів, які вони шукають, і варіантів, які вони мають щодо своїх рішень про покупку. 

Google Shopping Graph використовує понад 35 мільярдів списків товарів із найбільшої колекції товарних запасів на ринку сьогодні. Майже 2 мільярди списків продуктів у Google Shopping Graph оновлюються щогодини, щоб переконатися, що користувачі бачать найновіші та релевантні результати.

Наприклад, ви можете шукати найновіші матеріали від свого улюбленого спортсмена чи кіберспортивної команди. Якщо це так, ви також знайдете відповіді на запити про придбання фірмових товарів, купівлю альтернатив, ціни, відгуки, рейтинги, фотографії та посилання для покупки.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання щодо знімка продукту, ви зможете поставити додаткові запитання на свої запити за допомогою Search Generative Experience у розмовному режимі. 

3. Покращення досвіду iGaming для гравців казино та гравців

Загалом, штучний інтелект може класифікувати гравців казино на різні групи на основі їх поведінки та смаків. Ця сегментація дозволяє онлайн-казино, як, наприклад, kosmobet ua, створювати бонусні кампанії, адаптовані до певних сегментів клієнтів.

Штучний інтелект може, наприклад, розпізнавати хайролерів і надавати їм ексклюзивні VIP-бонуси, або він може виявляти нових гравців і надавати їм вітальні бонуси.

Вивчаючи історичні дані, штучний інтелект може передбачити, які бонуси, ймовірно, зацікавлять певного гравця. Це дозволяє онлайн-казино та філіям казино показувати найбільш відповідні бонуси певним користувачам Google.

За допомогою ChatGPT Google Bard або Microsoft Bing можуть аналізувати реакцію користувачів, дозволяючи алгоритмам ШІ визначати, які бонуси є найефективнішими, і відповідно змінювати відображення. Це гарантує, що бонуси, які відображаються в Google або Bing, завжди оптимізовані для взаємодії та конверсій.

Ми навіть можемо очікувати, що AI знайде найкращі пропозиції казино для будь-якого гравця в будь-який час у майбутньому.

Припустімо, ви вболівальник Манчестер Сіті, проживаючи в Стокгольмі, про що Google уже знає. Припустімо, що ви їдете до Манчестера, щоб подивитися гру на стадіоні «Етіхад». Google не тільки може стежити за вашою діяльністю, якщо ви дозволите своєму телефону це робити, але ви навіть можете забронювати свої подорожі через Google Travels.

Тепер Google може надати вам найбільші коефіцієнти для майбутньої гри прямо на головному екрані.

Здається трохи надуманим?

Що, якщо ви просто шукаєте безкоштовні ставки в Інтернеті, а Google знає, що ви фанат Citizens? Ви отримаєте список кількох букмекерських букмекерських контор, які пропонують угоди відповідно до вас і ваших інтересів.

Філіали та їхні оператори-партнери можуть створювати контент, зосереджений на певних спортивних командах. ШІ настільки обізнаний, наскільки обізнаний контент, який він подає. У результаті надайте йому вміст, який відповідає певним намірам пошуку.

Ви можете створювати вміст, зосереджений на бонусах казино, доступних лише для певних ігор, як-от Mega Moolah. І щоразу, коли хтось шукатиме Mega Moolah, Google відображатиме вашу бонусну сторінку, оскільки вона є найціннішою на даний момент.

Крім того, подумайте про написання статей, які стосуються конкретних правил. Якщо вам заборонено розміщувати рекламу казино або спортивних ставок у певній країні iGaming, ваш вміст може сповістити ШІ про використання вашого вмісту, скажімо, з 21:00 (9 вечора) до 6:00 (6 ранку).

Підказки на початку вмісту в майбутньому, наприклад:

 «Привіт, Google, використовуй цей вміст лише для вболівальників «Манчестер Сіті» зі Швеції та відображай його в пошуку лише тоді, коли це дозволено законодавством про азартні ігри».

4. Включення широкого спектру джерел і різноманітних голосів

Google створив нові можливості пошуку, щоб продемонструвати вміст, який найбільше підходить для пошуку, і допомогти користувачам зробити вибір, щоб глибше заглибитися в ті сфери, про які вони хочуть дізнатися більше. Поєднання штучного інтелекту та пошуку Google не вплине на надання найкращого трафіку сайтам, які цього заслуговують. 

Навіть якщо єдиної «правильної» відповіді не існує, штучний інтелект синтезує відповіді на питання, які потребують більшої глибини. Оновлення Google згущує складну інформацію та численні перспективи у легкозасвоювані фрагменти, щоб користувачі могли побачити тему з висоти пташиного польоту та дізнатися більше, використовуючи Інтернет.

Люди, які шукають теми, пов’язані з iGaming, наприклад, які онлайн-казино пропонують найкращі бонуси, прогнози футбольних результатів або коефіцієнти на певну гру, знайдуть результати з джерел, які надають найкращу, контекстуально відповідну інформацію, яку користувачі вважатимуть цінною. 

Оновлення штучного інтелекту Google і пошукова оптимізація для iGaming

За останнє десятиліття iGaming SEO різко зросла.

На початку SEO сайти з великою кількістю зворотних посилань отримували вищу оцінку в результатах пошуку, ніж сайти, зосереджені на корисному, цінному та високоякісному вмісті. Повернемося вперед до 2024 року, коли штучний інтелект розвивається, а пошукові системи стають все більш досконалими, і багато пошукових систем наголошують на якості вмісту та взаємодії з користувачем.

У результаті старі «методи чорного капелюха» створення величезної кількості зворотних посилань або залежно від наповнення ключовими словами для «ігрових» сторінок рейтингу пошукової системи вже давно відправлені на смітник історії SEO. 

Одне залишається незмінним, оскільки алгоритми Google ростуть і налаштовуються відповідно до технічних досягнень: основна увага зосереджена на дуже привабливому, вічнозеленому вмісті, який забезпечує чудову взаємодію з користувачем.

Маркетологи iGaming повинні стежити за тим, як розвиваються генеративний штучний інтелект і пошук Google, оскільки компанія продовжує створювати генеративний досвід пошуку. Що ще важливіше, вони повинні бути готові скоригувати свою стратегію SEO iGaming миттєво. 

Після нещодавнього оновлення Google, ось 4 способи, як компанії iGaming можуть посилити свій підхід до SEO та збільшити потік нових клієнтів.

1. Зміна налаштувань для відеовмісту

Ще один важливий зсув, який майже напевно принесе оновлення Google AI, це сильніший акцент на відеоконтенті. Google віддаватиме пріоритет YouTube та іншим платформам для обміну відео, навіть таким як TikTok, ненавмисно спонукаючи сайти інвестувати у відеоконтент. 

У рамках свого плану контент-маркетингу бренди, філії та оператори iGaming повинні використовувати такі платформи, як TikTok і YouTube, для розробки короткоформатного та довгоформатного відеоконтенту. Це допоможе їм перемогти конкурентів, які все ще використовують лише письмовий вміст і не потрапляють на очі багатьох очних яблук у соціальних мережах.

Наприклад, компанії iGaming можуть створювати короткий відеоконтент про те, як керувати своїм банкроллом на спортивних ставках або як безпечно грати. Вони також можуть використовувати епізодичні подкасти, щоб посилити свою присутність в Інтернеті, продемонструвати свій досвід і залучити нову аудиторію через засоби масової інформації.

2. Важливість публікацій на різних платформах

З генеративним оновленням штучного інтелекту компанії повинні зосередитися не лише на платформах для обміну відео. Чим більше вмісту ви публікуєте на кількох платформах, тим більша ймовірність, що система штучного інтелекту Google виявить його. 

Розширюючи свою присутність і закріплюючись в Інтернеті, багато брендів iGaming можуть отримати значно вищі рейтинги, створюючи контент у соціальних мережах і на цифрових платформах. 

3. Перевизначення важливості розмітки схеми

Оновлення генеративного штучного інтелекту підвищує важливість розмітки схеми в пошуковій пошуковій системі, оскільки новий алгоритм збирає дані з якомога більшої кількості релевантних джерел, включаючи дрібниці розмітки схеми. 

Щоб скористатися цією новою тенденцією та підвищити свої шанси піднятися в результатах пошуку Google, сайти iGaming можуть належним чином позначати свій вміст за допомогою схеми. 

4. Партнерські маркетологи повинні змінитися

Будьте обережні, афілійовані маркетологи iGaming: генеративне оновлення штучного інтелекту може призвести до незначного зниження кількості кліків. Це зазвичай після такого великого оновлення.

Але це не означає, що все має залишатися таким. Дуже важливо знайти нові стратегії для збільшення органічного трафіку. 

Виконання наведених вище рекомендацій значною мірою допоможе зберегти ваш сайт релевантним і, що важливіше, видимим, коли кристалізується новий ландшафт SEO.

Як виглядатиме SEO iGaming у 2024 році?

Як свідчить оновлення AI від Google, майбутнє SEO iGaming, як і багатьох інших компаній, буде побудовано на штучному інтелекті. 

Google має змінитися у відповідь на загрозу, яку представляють OpenAI і ChatGPT. І ми можемо передбачити, що пошукові системи продовжуватимуть використовувати алгоритми штучного інтелекту для визначення якості, релевантності та цінності вмісту, що призведе до ще більш детального налаштування та UX. 

Тому спеціалісти з оптимізації пошукових систем в індустрії iGaming повинні бути в курсі нових тенденцій, оскільки перехід до генеративного штучного інтелекту матиме значний вплив на те, як компанії iGaming використовують SEO для досягнення цільової аудиторії.

У міру розвитку технологій ми все частіше будемо використовувати генеративний штучний інтелект для онлайн-казино та пошукової оптимізації iGaming.

Готові почати?

Останнє генеративне оновлення штучного інтелекту Google готове революціонізувати маркетинговий ландшафт iGaming . Завдяки більш персоналізованому та привабливому вмісту маркетологи можуть націлюватися на аудиторію, як ніколи раніше.

Але справжня зміна гри?

Використання найсучасніших інструментів, таких як програмне забезпечення афілійованого маркетингу Scaleo iGaming , щоб посилити ці зусилля. Scaleo доповнює розрив між інтелектуальним створенням контенту за допомогою штучного інтелекту та чітким націлюванням партнерського маркетингу, надаючи платформу для маркетологів iGaming, щоб йти в ногу та бути попереду кривої. 

Готові покращити свою маркетингову гру за допомогою потужності ШІ та точності Scaleo ?

Майбутнє маркетингу iGaming настало, і настав час почати дію. Використання програмного забезпечення афілійованого маркетингу на базі штучного інтелекту для об’єднання всіх ваших маркетингових зусиль допоможе вам залишатися попереду в грі та перемогти конкурентів у 2024 році.

Поділитися в соціальних мережах
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна
Росіяни випустили 7 ракет по Миколаєву – Кім
Європі порадили готуватись до зими без російського газу
У Ростовській області горів нафтопереробний завод, соцмережі писали про удар з безпілотника