У сумській мерії розповіли, навіщо створили нове управління
26 грудня під час щопонеділкової апаратної наради начальник управління державного архітектурно-будівельного контролю Анатолій Довбня прозвітував про здійснення заходів держархбудконтролю за дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил.
За його словами, метою діяльності новоствореного управління є забезпечення реалізації державної політики у сфері архітектурно-будівельного контролю, дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт, збереження та забезпечення порядку у будівельній галузі, захист комфорту та безпеки громадян, здійснення контролю за містобудівною діяльністю та будівництвом, організацією будівництва, ремонту та реконструкції житлових будинків, об’єктів соціально-побутового призначення.
Також згідно із внесеними змінами до містобудівного законодавства управління отримало повноваження щодо надання адміністративних послуг з питань набуття права на виконання підготовчих та/або будівельних робіт і введення об’єктів в експлуатацію, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
Держархбудінспекція, в особі Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України в Сумській області, передала управлінню актом приймання-передавання в загальному 1412 документів.
Серед них: повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, декларації про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт, декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об’єкта до експлуатації, дозволи про початок виконання будівельних робіт, а також перелік документації, пов’язаної із здійсненням державного архітектурно-будівельного контролю щодо об’єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, які підлягають передачі міськраді.
Станом на понеділок, 26 грудня, в управлінні було розглянуто 119 звернень громадян; опрацьовано 165 об’єктів містобудування, в Центрі надання адміністративних послуг було прийнято 567 документів декларативного характеру для внесення даних в єдиний реєстр дозвільних документів; проведено 9 позапланових перевірок; притягнуто до адміністративної відповідальності 2 особи.