Колобки, коти, літаючі мізки: Лебединці здивували ідеями соцреклами
У Лебедині розпочалося онлайн-голосування за переможця конкурсу соціальної реклами «Я люблю своє місто».
Нагадаємо, конкурс проводиться мерією міста з метою виховання молоді через створення соціальної реклами, яка закріплює загальнолюдські цінності. Лебединців просили підготувати рекламний матеріал соціального характеру за одним із напрямків: «Моя сім’я – мій Лебедин»; «Розумне суспільство проти насильства»; «Лебединці – нація здорових людей»; «Гарна освіта сьогодні – справжній професіонал завтра»; «Чисте місто починається із кожного з нас».
Містяни досить різнопланово побачили ці поняття:
З повним переліком проектів соцреклами можна ознайомитися тут.
Поділитися в соціальних мережах