Поліція сказала, куди повідомляти про шахраїв
До Шосткинського відділу поліції із заявою про крадіжку звернувся 60-річний місцевий мешканець.
Чоловік розповів, що вдень на його мобільний надійшов дзвінок із незнайомого номеру. Співрозмовник назвався працівником банку та повідомив заявнику про зменшення його кредитного ліміту на картці. Після чого додав, що йому мають зателефонувати з місцевої філії для уточнення інформації.
Далі все розгорталося за сценарієм зловмисників. Чоловіку дійсно зателефонували, уточнили його данні, включаючи номер його фінансового документу, прізвище, ім’я і по-батькові. Після чого телефонний зв’язок обірвався, а на телефон прийшло повідомлення, що з рахунку зняті 4 тисячі гривень.
І хоча чоловік одразу звернувся до банківської установи, де йому підтвердили інформацію про зняття грошей, повернути їх було вже запізно. Наразі правоохоронці проводять ряд оперативно-пошукових заходів, які допоможуть розшукати зловмисників. За даним фактом відкрите кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 185 Кримінального кодексу України «Крадіжка».
Правоохоронці звертаються до громадян з проханням обмежити спілкування з банківськими працівниками в телефонному режимі до мінімуму та всі фінансові питання вирішувати у банківській установі. Справжні банкіри у своїх клієнтів не випитують персональних даних та інформації по банківським карткам. Тому про такі випадки необхідно одразу повідомляти до поліції та банків за номерами клієнтської підтримки. Наприклад, клієнти «Приват Банку» можуть повідомити про підозру в шахрайстві за номером 3700, а клієнти «Ощадбанку» за номером 0 800 210 800. З мобільного – цілодобово та безкоштовно, повідомляють у Відділі комунікації поліції Сумської області.