Пошарпані й різного кольору: Як сумчанка придбала нові меблі
Змінити обстановку в квартирі, зробити ремонт, купити нові меблі – періодично цим займається кожна господиня. Хтось може дозволити собі робити це часто, а комусь доводиться збирати, причому досить довго. І ось нарешті вся сума зібрана і меблі замовлена. Але що робити, коли привозять зовсім не те, що ви очікували?
Минулого тижня сумчанці Юлії доставили меблі, придбані в одному з магазинів Сум:
– Вирішили обновити меблі в кімнаті дитини, потім і саму кімнату освіжити. Як всі розуміють – задоволення недешеве. З урахуванням того, що забезпечую дитину, себе і, природно, всі поточні витрати та інше, – я сама. Серед меблів, на мій превеликий жаль, вибір припав на фірму «Меблі Компаніт» (виробництво в Запоріжжі). Замовлення робили в одному з меблевих магазинів Сум. Брали ліжко-горище, матрац до нього і шафку. Обійшлося це приблизно в 8000 гривень. Я розуміла, що меблі не класу «люкс», але і не розраховувала отримати таке! .. Привезли в розібраному вигляді. Коли розпакували, були в шоці. Велика частина елементів меблів відбита і обідрана, отвори не скрізь збігаються! Нові меблі виглядають так, як ніби багато років були у вжитку. Ліжко-горище ледь зібрали, так як дитині все-таки потрібно на чомусь спати, а старе ліжко вже викинули. Стали розпаковувати шафку – і знову жесть! Як таке можна взагалі продавати ?! Треба було підкопити ще, перепозичити грошей, але зробити щось путнє і за рекомендацією на замовлення.
Судячи з фотографій, які продемонструвала сумчанка, частини меблів не просто виглядають беушними, але і не збігаються за кольором.
Юлія розмістила пост з збуреннями в соцмережі, а на наступний день збиралася звернутися зі скаргою в меблевий магазин і управління у справах захисту прав споживачів. Але сталося диво. Її пост прочитали працівники меблевого магазину, в якому Юлія замовляла меблі. Переконавшись у її правоті, вони зв’язалися з виробником, і вже найближчим часом сумчанка отримає довгоочікувані меблі, сподіваємося, уже без дефектів. Усі витрати, пов’язані з транспортуванням, взяв на себе сумський магазин.
Це той рідкісний випадок, коли подібна історія закінчується благополучно, без втручання співробітників Держпродпотребслужби в Сумській області. Мабуть, тому що продавець піклується про свій імідж. До речі, виробник виправдовувався великою кількістю замовлень і нічними змінами працівників. Одна з нічних змін і комплектувала замовлення для Юлії.
shans.com.ua