Сумчани вимагають відкрити новий маршрут
“9-12 мікрорайони – найбільш густонаселені в місті, тому транспортна проблема там завжди була критичною. Особливо проблемною є можливість дістатися з району автовокзал-вул. Іллінська до спальних районів. Адже, мотивуючи тим, що по вул. Іллінській курсує тролейбус №5, нова транспортна схема втричі скоротила кількість маршрутних таксі (залишився один маршрут №13 замість трьох раніше діючих), а маршрут №55 задіяла не по проспекту Лушпи. В результаті вранці маршрутка №13 проїжджає зупинки на проспекті Лушпи, не зупиняючись. Аналогічно ввечері вже на зупинках по Іллінській вона переповнена. Коли ж трапляються перебої з рухом тролейбусів (відсутність світла, аварії) настає справжній транспортний колапс. Адже навіть затримка графіка руху на 5 хвилин спричиняє критичну переповненість транспортних засобів, що курсують даним маршрутом.
Останнім часом з’явилось багато маніпуляцій деяких «транспортних експертів», що нібито новий маршрут №65 дублює рух тролейбусу №5, тому замість нього треба зробити маршрут Аеропорт-Інтернаціоналістів. Це дуже, м’яко кажучи, неетично вирішувати свої власні потреби за рахунок інших, особливо зі сторони людей, які себе вважають журналістами. Ніхто з поважаючих себе і суспільство людей не буде добиватися власної вигоди шляхом дискримінації інших.
Тепер аргументи за необхідність маршруту №65. По-перше, тролейбус не курсує до такого великого транспортного вузла як автовокзал, послугами якого користується величезна кількість людей. По-друге, для величезного спального району повинна бути альтернатива тролейбусу. По-третє, автовокзал з’єднує з проспектом Лушпи лише один маршрутний автобус №13, що вкрай недостатньо. Цей маршрут завжди максимально переповнений, навіть вдень. Новий комунальний маршрут суттєво збільшить доходи «Сумиелектроавтотрансу». Безперечним є факт, що автобуси великої місткості повинні бути економічно вигідними, а отже довжина маршруту повинна бути невеликою, з охопленням найбільш заселених районів та найбільш соціально значущих об’єктів (дитяча поліклініка, ринок, автовокзал, третя поліклініка, транспортний вузол біля Макдональдса з можливістю робити пересадки). Також автобуси великої місткості не повинні їхати третину маршруту незаповненими, а отже це повинні бути маршрути з достатнім пасажиропотоком вже з кінцевих зупинок. Всім цим вимогам відповідає маршрут №65 12 мікрорайон-Автовокзал”, – йдеться у петиції.
Віддати свій голос за цю пропозицію можна тут.