Суми опинилися на 33-му місці рейтингу цікавих міст
Суми опинилися на 33-му місці в рейтингу найцікавіших українських міст, що склав відомий блогер-мандрівник Андрій Бондаренко («ТОП-60 найцікавіших куточків України від блогера, який багато подорожував країною останні 10 років»
http://www.uaua.world/3611).
Усього в переліку 60 туристично привабливих куточків, і сумчани з прикрістю дізналися, що наш обласний центр далекий від лідерів, хоч і сформований суб’єктивно.
“Сумы – 33 место! Но могли быть гораздо выше! Объективно”, – коментує у Фейсбуці екс-мер Геннадій Мінаєв.
На причину, чому ж Суми для туриста не надто цікаві, автор вказує прямо: місто не має промоції.
“Зайвий раз відзначив для себе, що “цікавість” міста для туристів – це, передусім, промоція. Промоції Суми не мають, а місто нічим не гірше за Полтаву, Чернігів, Тернопіль чи Луцьк. А туристів немає… У підтвердження моїх слів можу сказати, що цікаві об’єкти Сум я оглядав 2 дні і все одно не встиг все оглянути. Місто чисте і охайне, пам’ятки – в доброму стані. Готелі і кафешки – дешеві”, – пояснює у своєму рейтингу Андрій Бондаренко.
Виходить, Агенція промоції “Суми”, яка є окремим комунальним підприємством Сумської міської ради і має далеко не бідний бюджет, не справляється із головним завданням, що відображено в її назві – рекламувати і просувати Суми, приваблювати людей із інших регіонів. Насправді ж місту над Пслом є що презентувати і чим зацікавити, і при правильному підході туристична сфера могла б приносити непоганий прибуток, зауважують сумчани.
“Это все потому что логотипа у города нет”, – жартує у соцмережі Євген Клишнюк. А на це колишній керманич відповідає серйозно: “Это потому, что «Агенция промоции» не тем занимается”.