У Сумах збирають підписи проти засилля реклами
Про це йдеться в електронній петиції Галини Шумаль.
“Що таке реклама? Реклама – це комплекс заходів, який напрямлений на популяризацію певного товару або послуги. На думку багатьох мешканців нашого міста, від імені яких я звертаюсь до вас, у нашій місцевості дійсно є проблема “низькокультурної” та “маловартістної” реклами, яка здебільшого не популяризує щось, а викликає відчуття набридливості та гидоти. В деяких містах України, на місцевому рівні вже прийняті загальні правила встановлення та функціонування реклами.
Отже виходячи з вище сказаного, пропоную до активного впровадження в дію даний комплекс заходів:
1) Заборона заклеювання вікон будь-яких субєктів господарювання рекламою;
2) Розробка стандартів зовнішньої реклами виходячи з досвіду европейських міст;
3) Заборона будь-якої мерехтячої реклами;
4) Нарешті почати боротися з незаконним розклеюванням оголошень, раніше анонсованим владою шляхом блокування номерів недобросовісних організацій;
5) Ефективно та безкомпромісно штрафувати порушників цих правил;
6) А найголовніше – це передбачити фінансування на виконання даних заходів у 2020 році, аби не виправдовуватися вже звичною фразою “Фінансування непередбачене!”, – пише сумчанка.
Дата початку збору підписів: До кінця збору підписів залишилось: Станом на 1 жовтня петицію підписали 3 особи з 250 необхідних.