У сумському супермаркеті продають зіпсований товар
У супермаркеті «Амбар» на вулиці Прокоф’єва журналіст виявив зіпсовані ковбаски. Усього на прилавку було 4 пакунки з терміном зберігання, що закінчився вчора, пише spec-kor.com.ua.
Усі ковбаски були промарковані позначкою «Вжити до: 08.08.2017». За словами старшої продавчині, продукти всі завжди перевіряють. “Щодня перевіряють і охоронець, і відповідальний за відділ. Їх мали сьогодні вранці прибрати, та, мабуть, не помітили”, – розповідає Валентина, старший продавець маркету.
Після зауваження журналістів зіпсовану партію з вітрини прибрали та вибачилися.
Що робити, якщо придбали зіпсований продукт? Подібні ситуації, говорять в управлінні захисту прав споживачів, – не рідкість. Для того, аби відстояти свої права та повернути кошти чи замінити зіпсований продукт, слід обов’язкового мати чек. “Зіпсовані товари відносяться до категорії неякісних. Якщо ви натрапили на такий чи вже придбали його, то слід звернутися до адміністратора закладу чи старшого продавця. Він має допомогти вам вирішити питання, якщо ви покажете чек. Якщо ж допомагати вам відмовляються, то слід писати про це до книги скарг та пропозицій. Якщо ж і після цього конфлікт не вирішиться, то вже можна звертатися до управління захисту прав споживачів, тобто до нас. Ми ж розбиратимемося у цьому питанні згідно із законом”, – повідомила Алла Степаненко, т. в. о. начальника управління захисту прав споживачів.