Сумчанину вдалося повернути 55 тисяч за меблі
До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області надійшло звернення сумчанина про порушення його прав при виконанні договору з виготовлення та встановлення меблів. В ході аналізу отриманих документів, обґрунтованості претензій споживача було встановлено, що в листопаді 2017 року було укладено договір, за яким підприємець протягом 40 робочих днів з моменту внесення передоплати зобов’язувався виготовити меблі. Передоплата споживачем була внесена, однак меблі станом на листопад 2018 го так і не були виготовлені, а передоплата не повернута.
Ця скарга була розглянута управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області. За результатами тривалих і складних переговорів споживачеві повернули всі сплачені кошти в сумі 55200 грн, а невиконаний договір з виготовлення меблів був розірваний.
Всього з початку року управління захисту споживачів повернуло споживачам кошти в загальній сумі 154 300 грн.