У Сумах через карантин змінюють режим роботи установи міста
Обмежують доступ клієнтів та просять користуватися онлайн-сервісами. Установи Сум змінюють режим роботи на період карантину, передає Суспільне.
Про це повідомили у АТ “Сумигаз”, ПАТ “Сумиобленерго”, “Енера Суми” та в центрі надання адмінпослуг.
Підприємство “Сумигаз” обмежить доступ відвідувачів до усіх центрів обслуговування клієнтів на Сумщині. Про це повідомила речниця АТ “Сумигаз” Анастасія Шимаріна:
“Газові питання можна вирішити в онлайн-режимі за допомогою сервісу 104.ua. Аварійно-диспетчерські служби компанії працюють в штатному режимі. Якщо у когось зі споживачів виникають питання щодо газопостачання, в режимі онлайн можна задати питання в особистих кабінетах або скористатися колл-центрам компанії”.
Виконати рекомендації МОЗ у зв’язку із карантином та вирішити газові питання допоможуть онлайн-сервіси
особистий кабінет на сайті 104.ua – http://bit.ly/cabinet104
мобільний додаток 104Mobile для Android – http://bit.ly/104Android
мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone – http://bit.ly/104iPhone
чат-бот «7104ua» у Viber – http://bit.ly/7104uaViber
контакт центр – 067 00 03 104, 0542 70 30 04
На сайті ПАТ “Сумиобленерго” йдеться про те, що підприємство “вводить обмеження на відвідування сервісних центрів компанії. У сервісних центрах компанії встановлені скриньки, в яких можна залишити звернення, вказавши номер телефону для зворотного зв’язку.” Також клієнтам радять вирішувати свої питання дистанційно: через кол-центр, за допомогою особистого кабінету, скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті, написавши запит на електронну скриньку ПАТ “Сумиобленерго”.
З 16 березня до 3 квітня включно прийом споживачів у центрах обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” обмежено. Про це повідомляють на сайті компанії. Там просять питання вирішувати телефоном, який є на сайті компанії.
З 16 березня по 3 квітня 2020 року в приміщенні КП «Міськводоканал» СМР також обмежено прийом громадян. Звернення, заявки та скарги приймаються на електронну скриньку [email protected], а також у письмовому вигляді на адресу: м. Суми, вул. Білопільський шлях, 9, 40009.
(Не забувайте зазначати контактний номер телефону для зворотного зв’язку).
Отримати консультації та роз’яснення можна за номерами телефонів: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (050) 3423448; (050)3423138; (050)4474042.
Залишити повідомлення можна через мобільні додатки WhatsApp, Telegram, Viber за номерами (050)3076397, (067)5482078.
На офіційному сайті підприємства https://vodokanal.sumy.ua/ функціонує онлайн–приймальня, де ви зможете отримати відповіді на запитання.
Звернутися до аварійно-диспетчерської служби можна за номерами (0542)700168, (050)4078110, (067)5482112.
Начальниця управління центру надання адмінпослуг у Сумах Алла Стрижова повідомила про зміни графіку роботи центру: “Ми обмежуємо години прийому. Будемо працювати так, як працює виконавчий комітет. У вівторок і четвер ми не будемо працювати до 20 години вечора. У суботу теж припиняємо роботу наших громадян”.