У Сумах запити на інформацію розглядатимуть по-новому
У Сумах внесли корективи до організації роботи із запитами на публічну інформацію. Відповідні рішення на своєму черговому засіданні 15 травня ухвалив виконавчий комітет.
Зокрема, затверджено положення про організацію доступу до публічної інформації, розпорядниками якої є виконавчі органи Сумської міської ради.
Головними новаціями даного рішення є зміни щодо надання відповідей на запити на публічну інформацію.
Так, якщо розпорядником інформації є самостійний структурний підрозділ – окрема юридична особа, то запит на отримання публічної інформації направлятимуть їм для розгляду, як належним розпорядникам інформації. Відповідь запитувачу надаватиметься за підписом керівника цього структурного підрозділу.
Якщо запит за своєю сутті не є запитом, а зверненням, він направлятиметься до відділу звернень громадян департаменту комунікацій та інформаційної політики та розглядатиметься згідно із Законом України «Про звернення громадян».
Передбачено сканування документів у разі, коли запитувач звертається з проханням надати документи в електронному вигляді, а вони наявні лише в паперовому.
Крім того, рішенням виконавчого комітету «Про затвердження Порядку відшкодування витрат на копіювання, сканування або друк документів, що надаються за запитами на інформацію» передбачено оплату за сканування документів в такому розмірі, як і за копіювання та друк. Нагадаємо, що перші десять сторінок надаються безкоштовно.