У Сумській ЦМЛ запрацював кол-центр
У Сумській центральній міській клінічній лікарні розпочав роботу кол-центр (CALL CENTER), який зробить спілкування набагато доступнішим та ефективнішим.
Для зручності здійснення дзвінків впроваджено єдиний безкоштовний номер – (0542)701-300, куди можна телефонувати як зі стаціонарного, так і з мобільного телефонів. Кол-центр працює в цілодобовому режимі – 24/7. По вказаному номеру можна дізнатися будь-яку інформацію, яка стосується роботи лікарні. Дзвінок переадресовується автоматично за посиланнями. Треба лишень уважно слухати оператора та правильно натискати відповідну кнопку:
✔для з’єднання з реєстратурою поліклініки №1 – кнопка 1;
✔для з’єднання з реєстратурою поліклініки №2 (вул. Привокзальна,31) – кнопка 2;
✔для з’єднання з приймальним відділенням – кнопка 3;
✔для отримання інформації про платні послуги – кнопка 4;
✔для з’єднання з амбулаторними відділеннями – кнопка 5, далі:
– рентген – кнопка 1,
– фізіотерапевтичне відділення – кнопка 2,
– лабораторія – кнопка 3,
– травмпункт – кнопка 4.
✔для з’єднання з адміністрацією – кнопка 6.
До слова, усі дзвінки фіксуються та записуються. Якщо пацієнт не зробив свій вибір – потрібно зачекати з’єднання з оператором. Якщо оператор зайнятий – пацієнту обов’язково перетелефонують. Пропущені дзвінки фіксуються, щоб пізніше зв’язатися з вами та надати необхідну інформацію. У вихідні дні дзвінок буде автоматично перенаправлений у приймальне відділення.
У кол-центрі пацієнти можуть отримати інформацію про графік прийому лікарів, записатися на консультацію, обстеження (в тому числі, по ранньому виявленню онкологічних хвороб – мамографія, гістероскопія, бронхоскопія, колоноскопія, езофагогастродуоденоскопія та цистоскопія), фізпроцедури, дізнатися про послуги та умови госпіталізації до стаціонарних відділень та багато іншого.