Укрзалізниця відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки
Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.
Попри постійні атаки ворога на інфраструктуру — офлайн і онлайн — ми продовжуємо рух та стаємо ще сильнішими.
Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.
Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом.
Можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження сервісу, повідомили в компанії.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ