“Міськводоканал” приймає показання лічильника через Viber
З червня місяця надати показники лічильників холодної води можна через месенджер «Viber».
Для цього необхідно завантажити мобільний додаток на смартфон та додати у контакти номер 050 407 81 01 або 067 547 44 46.
У тексті повідомлення потрібно вказати номер особового рахунку абоадресу (вулиця, будинок, квартира), прізвище власника та поточні показники.
За наявності декількох приладів обліку холодної води необхідно передавати показники кожного лічильника окремо (ТХ – , КХ – ). Мешканці будинків, які забезпечуються гарячим водопостачанням від відомчих котелень, передають до КП «Міськводоканал» також показники лічильників гарячої води.
Як і раніше, про обсяги спожитої води можна інформувати:
– за телефонами: 700-150, 700-151, 700-152, 700-154, 700-156, 700-157, 700-158. За останніми трьома номерами у неробочий час та по вихідних працює автовідповідач;
– SMS-повідомленням на номери: 050 307 61 93, 050 307 61 97, 067 548 20 78, 067 548 01 75;
– через сайт підприємства www.vodokanal.sumy.ua за допомогою абонентської форми «Онлайн-відправка показань лічильника» або на електронну адресу: sumy_vodomer@ukr.net;
– особисто до абонентської служби підприємства за адресою: м. Суми, вул.Білопільський шлях, 9 (І поверх).
У КП “Міськводоканал” наголошують, що немає потреби передавати показники одразу усіма наявними каналами, достатньо обрати для себе один найбільш зручний спосіб та скористатися ним. Приймаються показники лічильників щомісяця з 5 по 15 число.