Сумчани зіткнулися з проблемою оплати в тролейбусах
Пасажири тролейбуса №057 зіткнулися з проблемою оплати. Так, вчора очевидець зробив кілька фото QR-кодів, розташованих на задньому майданчику. Ця проблема вже була раніше, але пройшов час – і ситуація не змінилася, пише vsisumy.com.
Один із пасажирів цього тролейбусу спробував відсканувати один із цілих, непошкоджених кодів. На жаль, у нього нічого не вийшло. Тоді він спробував зробити те ж саме з іншим. Результат – той самий. Приват24 розпізнає код навіть на фото, але видає помилку. Одна з пасажирок припустила, що коди – змальовані. Втім, якщо це так, то хтось малював дуже акуратно – так, що коди виглядають цілком природно.
Ситуація з цим тролейбусом – не єдина. Так, на початку серпня сумчани скаржилися на коди з 298-го тролейбуса (теж із заднього майданчику). На жаль, ситуація залишається сьогодні незмінною.
Як повідомили в прес-службі, у штаті не передбачено посади працівника, що змінює наклейки. Крім того, заміни проводять вночі, коли тролейбуси знаходяться в депо. Також коди потрібно віддерти (за допомогою шампуню і фена), що само по собі нелегко; а до нових потрібно прив’язати конкретний тролейбус, і тільки потім їх наклеювати. Також у коментарі нагадали, що в таких випадках є альтернативний метод оплати. Вчора (у годину пік) це був водій, який працював без кондуктора. Як і водії маршруток, забезпечувати квитками пасажирів по ходу руху він не має права. А пасажир повинен отримати квиток протягом однієї зупинки – в іншому випадку штраф гарантований, навіть якщо хтось із пасажирів вкрав ваш квиток.