«Сумиобленерго» спростувало інформацію про зниклі гроші у глухівчанки
Як ми повідомляли нещодавно, глухівчанка Леся потрапила до неприємної ситуації: сплатила комуналку за електропостачання в сумі 277 гривень, але через місяць цю суму знову нарахували – в якості боргу. Фахівці ПАТ «Сумиобленерго» розібралися в ситуації, і заступник директора філії «Глухівський РЕМ» з енергозбуту Юрій Володимирович Лазаревич коментує:
“Глухівчанка звернулася до філії «Глухівський РЕМ» 24.04.2019 р. з усною заявою про те, що вона помилково сплатила кошти в відділенні «Ощадбанку» в сумі 277 грн. без надання підтверджуючого документу про оплату. Працівник філії не знайшов відповідної суми в реєстрах платежів цього банку та направив жінку до відділення «Ощадбанку» для з`ясування обставин. Наступного дня глухівчанка прийшла в філію з квитанцією про сплату 271,46 грн. через термінал банку «Фамільний». Працівник філії надав споживачеві копію платіжного доручення про повернення грошей до банку та реєстр платежів від 19.03.2019 р., а також телефонні контакти працівників банку.
Додатково зв’язався з працівником розрахункового відділу банку «Фамільний» (відповіла пані Оксана), яка підтвердила, що гроші в сумі 271,46 знаходяться на рахунку банку і, за її словами, споживач до банку не звертався. Можливо, споживачка телефонуваладо офісу компанії, яка встановила термінали за телефоном, вказаним на платіжному чеку, але це не були контакти банку «Фамільний». Тож глухівчанці, яка перерахувала кошти на рахунок цього банку, необхідно звернутися саме в банківську установу.
Шановні споживачі електричної енергії! Будь ласка, будьте уважні при здійсненні платежів. Якщо Ви помилково сплатили гроші за спожиту електричну енергію на рахунок ПАТ «Сумиобленерго», а не нового постачальника, гроші повертаються в банк, звідки надійшов ваш платіж. Алгоритм дій наступний: зверніться до філії ПАТ «Сумиобленерго» з квитанцією про оплату,наш фахівець надасть Вам інформацію про дату повернення коштів до банку. Далі звертаєтесь до банку (а не термінальної компанії, яка встановила відповідні термінали), де Ви платили гроші, пишете відповідну заяву, вказуєте реквізити, на які потрібно повернути кошти та надаєте копію квитанції про оплату. Працівники банку надають відповідну допомогу в оформлення заяви, в тому числі – в телефонному режимі та за допомогою електронної пошти. Працівники банку при поверненні коштів працюють виключно зі споживачем електричної енергії, тому ПАТ «Сумиобленерго» не може самостійно звертатися до банків, куди Ви сплатили кошти”.