“Сумиобленерго” заявило про нову послугу
Як повідомляють на сайті ПАТ “Сумиобленерго”, з’явилася можливість замовлення безкоштовних послуг відомства через Інтернет.
Цей сервіс стане у пригоді споживачам, які віддають перевагу інноваційним технологіям з точки зору комфорту, економії часу та надійності. До того ж можна буде слідкувати за станом виконання замовленої роботи теж через Інтернет.
Реалізація цього заходу виконується за наступним алгоритмом:
- замовнику послуги необхідно бути зареєстрованим у підсистемі “Мій Рахунок” (https://billing.soe.com.ua/index_main) на сайті ПАТ “Сумиобленерго;
- замовити послугу у відповідному діалоговому вікні (заповнити e-mail, номер мобільного телефону та вид послуги);
- виконавець послуги зв’язується із замовником для погодження дати проведення робіт;
- виконання робіт проводиться у погоджений із замовником час.
На цей час реалізована можливість звернень із наступних питань:
- відсутній контакт в електролічильнику або в комутаційному апараті;
- не змінюються покази електролічильника;
- первинне програмування приладу обліку, диференційованого за періодами часу;
- повторне програмування приладу обліку для дифтарифного обліку електроенергії (за умови, якщо попереднє програмування проводилося до 01.11.2015);
- шум у електролічильнику.
Проте перелік буде поступово оновлюватись з урахуванням всіх можливих послуг, що надає ПАТ “Сумиобленерго”.
Поділитися в соціальних мережах