“Сумиобленерго” зробило важливе попередження
До ПАТ “Сумиобленерго” надійшли повідомлення від споживачів електроенергії про те, що їм телефонують невідомі особи, представляються співробітниками енергокомпанії та просять перерахувати заборгованість за електроенергію на свій банківський рахунок.
“Шановні споживачі електроенергії! Повідомляємо Вам, що фахівці ПАТ “Сумиобленерго” ніколи не просять перерахувати кошти на сумнівні рахунки. Розрахунки за спожиту електричну енергію здійснюються лише в банківських установах або у відділеннях “Укрпошти” на основі квитанцій. Або ж через інтернет, за допомогою сервісу “Мій рахунок” або “Приват 24”.
Повідомлення про заборгованість, якщо така є, надходять споживачам за адресою проживання, через сервіс СМС тільки від імені SumyOEnergo або на електронну пошту від імені [email protected]. Тож застерігаємо вас: не перераховуйте свої кошти на рахунки невідомих осіб, а одразу повідомляйте про такі дзвінки до поліції.
Також на Ваші електронні адреси раз на місяць надходять повідомлення про можливість передати показники лічильника за два робочі дні до кінця поточного місяця по третій робочий день наступного календарного місяця. Нам стали відомі випадки, що сервіс ukr.net, mail.ex.ua із невідомих причин зашифровує наш лист і споживач не може його відкрити. Повідомляємо, що системи ПАТ “Сумиобленерго” не розсилає підозрілі листи й не піддає ризику персональні комп’ютери споживачів!
Із будь-якими питаннями з приводу діяльності компанії звертайтеся до коле-центру: 0 800 300 247″, – йдеться на офіційному сайті відомства.