У Сумах розробили схему розміщення рекламних конструкцій
У Сумах відбулося засідання за участі представників Асоціації зовнішньої реклами України та рекламного бізнесу з питань розробки схеми розміщення рекламних конструкцій. Повідомляє Інформаціний портал Сумської міської ради.
«Схема є головним документом, згідно якого кожен рекламоносій у місті буде розміщений за конкретною адресою, що дозволить забезпечити належний контроль за встановленням і використанням конструкцій, – повідомив перший заступник міського голови. – Загалом, мета розробки схеми – скоротити у місті кількість конструкцій і звільнити центральну частину міста від великогабаритної реклами. Тож у разі затвердження документа виконавчим комітетом, в центрі Сум зможуть бути розміщені лише «скроли» і «сіті-лайти», що суттєво підвищить естетичний вигляд міського середовища».
Голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук зауважила, при розробці схеми в Сумах враховувались вимоги, які закладені у нормативно-правових актах, прийнятих раніше міської радою, зокрема, відстані між конструкціями, форматні зони. Також при розробці комплексної схеми, особлива увага була приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати видимість дорожніх знаків.
Окрім цього, враховувалась історична забудова міста: архітектурні та історико-культурні чинники на яких при плануванні схеми акцентував увагу начальник управління архітектури та містобудування Андрій Кривцов. «Значна частина рекламоносіїв перебуває в експлуатації багато років, має застарілий дизайн, ненадійну конструкцію. За рахунок реалізації схеми кількість реклами скоротиться, а місця розташування конструкцій і їхній зовнішній вигляд буде змінено таким чином, щоб вони максимально органічно вписувалися в загальний міський простір», – зауважив посадовець.
У разі затвердження схеми членами виконавчого комітету, заміна старих конструкцій на нові має бути проведена протягом року, всі інші мають бути приведені у відповідність до вимог протягом двох років.