Як Вегера виграє тендери: Таємниці сумських дорожників
Майже загальновідомим для сум’ян є той факт, що будівництвом та ремонтом магістральних доріг у місті займається КП “Шляхрембуд”. Але мало хто знає, що дане підприємство, насправді, не є монополістом, а виборює своє право прокладати шлях у світле майбутнє містян у чесній жорсткій та безкомпромісній боротьбі.
Просто зараз у системі ProZorro триває процес надання пропозицій учасників, бажаючих позмагатися за 40 млн грн, що надаються на поточний ремонт міських доріг.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-23-000397-b
Ризикнемо припустити, що відбуватиметься все за звичною схемою.
Так само, як виділялися 86 млн грн у січні 2018 року.
Чи 37 млн у грудні 2017-го
Як бачимо, схема дуже проста:
- Знаходиться потрібна компанія, що може взяти участь в аукціоні.
- Конкурент пропонує свою стартову ціну, трішечки вищу від цінової пропозиції КП (яким чином відбувається цей екстрасенсорний вплив на конкурента – невідомо).
- Протягом усіх трьох раундів аукціону ніхто жодного разу не грає на пониження.
- Шляхрембуд отримує підряд.
- PROFIT!
Може це просто прикре непорозуміння, а не система? Проглянемо давніші аналогічні закупівлі…
Ось ще кілька прикладів торгів у системі ProZorro, організатором яких є Управління капітального будівництва Сумської міської ради, а учасниками КП “Шляхрембуд” та один із конкурентів-”невдах”, що ніяк не можуть перемогти героя нашої історії та постійно чомусь пропонують дещо вищу ціну (на якихось кілька тисяч гривень при очікуваній вартості робіт у десятки мільйонів)…
Отаке фартове в нас КП…
Щоправда, виникає питання: який сенс місту тримати ціле комунальне підприємство, якщо можна майже за ту ж ціну найняти сторонніх підрядників, яким не треба буде регулярно поповнювати статутний капітал та купляти техніку?
А щодо згаданого на початку публікації тендеру, то за великим рахунком питання лише одне: хто цього разу гратиме роль “конкурента”?
І уважний читач помітить, що поки проглядаються лише два можливих варіанти відповіді.
Джерело: sumynews.com