В обласному контактному центрі можна отримати роз’яснення щодо налаштування цифрового мовлення
Представниця Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення в Сумській області Лариса Якубенко провела відповідний тренінг для представників ДУ «Сумський обласний контактний центр»
«У нас з Контактним центром налагоджена ефективна співпраця ще з 2018 року, коли ми впроваджували цифрове мовлення та проводили інформкампанію з цієї тематики, – зазначила Лариса Якубенко. – Сьогодні фахівці центру продовжують надавати роз’яснення людям, які звертаються на гарячу лінію з питань цифрового мовлення. А після цього тренінгу вони ще й фахово розповідатимуть своїм абонентам про МХ-7».
Працівники контактного центру зазначали, що перелік питань, з якими до них звертаються жителі Сумщини, досить широкий – від соціальних питань до медичних і освітянських.
«На нашу телефонну лінію ще із запитами по національній мережі МХ-7 не зверталися. Але, якщо такі звернення будуть, звісно, ми готові допомогти», – повідомила т.в.о. директора ДУ «Сумський обласний контактний центр Аліна Петрушенко.
Нагадаємо, для жителів Сумської області при Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань: 0-800-301-501, 66-33-77.
Також на період дії воєнного стану функціонують додаткові номери телефонів: 0668230837, 0668230745, 0668230749, 0542 77-67-25 (діятиме під час Блекауту).
Увага! додаткові телефони «гарячої лінії» Сумщини працюють з 8 до 18 години без перерви та вихідних!
Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ