В обленерго пояснили, чому під час відключень світла може не співпадати черга
Дехто запитує, чому не співпадає Ваша черга з графіками погодинних відключень (далі – ГПВ)? Тобто, чи можливо, що змінилася черга за ГПВ?
В обленерго пояснюють: так, це можливо! Російська армія другу ніч поспіль здійснює масовані комбіновані удари по енергетичних об’єктах України. Обстріли енергетики вцілому тривають майже 3 роки. Очевидно, що мають місце пошкодження обладнання і виведення його в ремонти. Тому фахівці енергокомпанії часто заживлюють споживачів по резервних лініях електропередачі.
Ці лінії можуть підпадати під іншу чергу ГПВ на час врегулювання ситуації (тобто – тимчасово), або ж назавжди.
Тому, якщо Ви спостерігаєте розбіжність черги ГПВ за Вашою адресою, можете звернутися до кол-центру АТ “СУМИОБЛЕНЕРГО” за безкоштовними цілодобовими номерами: 0 800 300 247 або 0542 659 659.
Перевірити свою чергу за ГПВ можна також у особистому кабінеті Е-SVITLO або в однойменному додатку.
Окрім ГПВ, бувають ще планові та аварійні знеструмлення. Тож якщо за графіком погодинних відключень за Вашою адресою має бути світло, а його немає – це може бути додаткове планове чи аварійне відключення на час виконання оперативних перемикань чи проведення планових ремонтних робіт.
Про планові відключення, пов’язані з ремонтними роботами, можна дізнатися на сайті АТ “СУМИОБЛЕНЕРГО” в розділі “Споживачам-Відключення-Планові відключення”, ввівши свою адресу: https://www.soe.com.ua/spozhivacham/vidklyuchennya
Про аварійні знеструмлення можна дізнатися в тому ж розділі – “Поточні аварійні вимкнення”.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ