POLITICO використало руїни сумського вокзалу, щоб показати російські атаки на ЄС
У Ромнах компанія “Тімвел” почала реконструкцію місцевої лікарні, якій більше 100 років
«Березовий спецрейс» у Конотопі: 65-річний лісовий бізнесмен без паперів і совісті
Кривава Сумщина: 90 ударів за добу
Туризм під обстрілами: поки Сумщина тримає фронт, чиновники поїхали «вивчати стійкість» на Хмельниччину
Вчора
«Голос миру — жіночий», а проблеми — ніякі: як на Сумщині чиновники роблять вигляд, що рятують країну
Сумський коп побив елітних спецпризначенців
«Не побачив чи не встиг?»: У Ромнах зіткнулись Renault і електровелосипед — водія госпіталізували
«Хліб замість зброї»: російський дрон розстріляв хлібовозку. Водій загинув на місці
Володимир Поцелуєв: У Сумах лікарня Святого Пантелеймона розширює можливості лікування – досвід Львова вже впроваджують у практику
Роль освітлення та текстур у створенні реалістичних 3D-рендерів
30 тисяч на день за “правильні новини”: як у Сумах з міського бюджету фінансують боротьбу з критикамиФОТО
ССО та партизани знищили “Іскандер” прямо в Курській області — деталі спецоперації, які приховують російські ЗМІ»
Жахливе відео, як під час війни було знищене ціле село на Сумщині
262 гривні на день за лежачого переселенця – на Сумщині чиновники шукають охочих «служити милосердю» за веселою ціною
У Сумах звітло зникло без попередження – аварійне відключення
Суми знову без води? Що приховують комунальники
Сумщина знову під вогнем: за добу мирні жителі поранені, десятки будинків пошкоджено
Навіщо Роменська міська влада піарить гранти для ЛГБТ+?
04 листопада
У Лебедині паніка: люди врятували дівчину від маніяка, але він сам утік?
Помер головний лікар сумської Першої міської лікарні
“Листівкова турбота про ветеранів”: коли замість реальних рішень влада робить вигляд роботиФОТО
Продовжує працювати «гаряча лінія» підтримки ветеранів, яку відкрила Юлія Тимошенко
Олексій Романько: На Сумщині продовжується програма оздоровлення та психологічної підтримки дітей із прифронтових громадВІДЕО
Світло знову “стрибає”: на Сумщині ввели нові відключення до 22:00
Схема на 8 тисяч доларів: у Сумах викрили “мага інвалідностей” для ухилянтів
Капролон в Украине – купить по выгодной цене с обработкой под размер
Сумська філія “Газмережі” попередела про припинення газопостачання у Сумах
Потяги зупинились — люди пересаджуються на автобуси: що відбувається на маршруті Шостка–Київ
На Сумщині міняють графіки електроенергії — люди вже обговорюють вечір у темряві

В Сумах перевозчики массово отказываются от маршрутов. Каждую неделю – 1

Пока все заняты выборами в Верховную Раду, ситуация в городе с каждым днем все больше и больше накаляется – транспортная система рушиться просто на глазах.

Так, недавно от маршрута №9 («ул.Добровольная-ул.Прокофьева) отказался очередной перевозчик. Причина – нерентабельность перевозок. До этого остановились еще № 25 («ул.Добровольная –ул.Интернационалистов») и №53 («Аэропорт-ул.Добровольная»). Таким образом, целый микрорайон города лишился практически без транспорта.

Такая же судьба, судя из заявлений перевозчиков, ожидает еще несколько направлений. Прежде всего это №51 («Песчаное-ул.Прокофьева»), работа которого и так периодически ранее останавливалась. На грани закрытия также находятся №6 («Химгородок-ул.Ковпака») и №24 («Барановка-Центральный рынок»).

Чтобы понять причину такой неутешительной ситуации в транспортной сфере Сум, достаточно знать хотя бы то, что тариф в 5 гривен, по которому возят частные перевозчики – это самый низкий тариф по Украине. Более того, реально, учитывая всех перевозимых льготников, за которых в отличие от коммунального предприятия «Электроавтотранс», частники не получают ни копейки компенсации (хотя по закону, город обязан это делать), тариф в сумских маршрутках составляет менее 4 гривен, что вообще не соответствует никаким даже минимальным расчетам.

Однако, поскольку еще никто не отменял экономические законы, получаем то, что получаем. Количество и маршруток, и маршрутов в целом в Сумах постоянно сокращается. Причем, согласно все той же экономике – сперва останавливаются более дальние и менее густонаселенные районы, такие как Добровольная, Барановка, Песчаное. Да и на центральных маршрутах тоже дела обстоят не очень – машины еще выезжают в часы пик, но в другое время выехать становиться проблематично.

А пока власть думает (а может не думает), как решить эту проблему, из Сум массово уезжают водители автобусов. И несмотря на то, что обучить водителя относительно не очень сложно, все же проблема приобрела такой массовый характер, что скоро даже если будут приняты властью меры по повышению тарифа и, как следствие, увеличение заработной платы водителей – их просто физически не окажется в городе. И тогда транспортная отрасль вообще может исчезнуть. (К слову, сейчас в тариф 5 гривен заложена зарплата водителя в размере 3400 гривен в месяц)!

Причем речь идет не только о частных перевозчиках, но и о коммунальном транспорте. Во-первых, нужно отметить, что реальная цена проезда в троллейбусе составляет более 10 гривен (просто разницу компенсирует город). А во-вторых, на сегодня «Электроавтотранс» уже находиться на грани банкротства – только за пол года город задолжал КП около девяти миллионов гривен и с каждым днем эта сумма только растет – к концу года она ожидается уже на уровне 20 миллионов. Как и у частников, на «Электроавтотрансе» тоже есть большая проблема с водительским составом – там тоже катастрофически не хватает людей, так как на предложенные зарплаты мало кто хочет соглашаться.

Решаться ли эти проблемы в ближайшее время – скорее нет. И тут как ни странно – будут виноваты выборы. Городская власть не решиться повысить тарифы в ближайшие пол года, поэтому каждую неделю будет и дальше получать очередное известие об отказе перевозчиков от какого-то маршрута. Зато мы и дальше будем продолжать ездить по 5 гривен. Ну как ездить – скорее иметь такую гипотетическую возможность, ибо когда транспорт станет, то за 5 гривен, мы сможем разве что постоять на остановке, ожидая вместо реальной, виртуальную маршрутку.

Сергей Коваленко

Поділитися в соціальних мережах
27 жовтня
На території Сумської громади поліція нейтралізувала бойову частину ворожого БПЛА
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна
Росіяни випустили 7 ракет по Миколаєву – Кім