Як правильно складати надувний човен
Щоб надувний човен прослужив тривалий термін, потрібно правильно його утримувати. Особливо відповідально слід підходити до складання човна після його експлуатації. Існує ряд правил, яких потрібно дотримуватися, щоб човен не зіпсувався, і його технічний стан був ідеальним. Також у нашому магазині здійснюється продаж надувних човнів за доступними цінами та гарантією від виробника.
Підготовка човна
Важливо враховувати, що параметри човна залежать від його товщини і жорсткості матеріалу, а також від того, чи повітря залишилося в надувних частинах. Човен із транцем і без нього потребує окремого підходу у складанні.
Складати човен із ПВХ потрібно на рівній поверхні. Далі потрібно розкласти човен, відкрити всі клапани або користуватися насосом зі зворотною подачею повітря. Можна також натиснути на частини, що згортаються, притримуючи повітря коліном, щоб повітря вийшло через клапани. Попередньо човен необхідно як слід вимити і просушити в надутому вигляді на вулиці або в гаражі, що опалюється.
Як тільки всі знімні частини будуть демонтовані, потрібно окремо помістити їх у сумку або чохол. Клапани перед здуванням необхідно розкрити, а клапани зберігати окремо від корпусу.
Як скласти човен з транцем і без нього
Для упаковки плавального засобу та всіх аксесуарів необхідно дотримуватися інструкцій:
1. Покласти транець, склавши наконечники балонів паралельно йому.
2. Загорнути балони до центру, викачавши з них залишки повітря.
3. Згорнути човен у напрямку транцю.
4. Підвернути всередину носову частину човна.
5. Наостанок натиснути колінами, щоб прибрати повітря, що залишилося.
Човен у згорнутому вигляді потрібно поставити на реберну частину, а потім надіти на нього зверху сумку і застебнути блискавку.
Зібрати човен зі стаціонарним транцем
Човен зі стаціонарним транцем найкраще зберігати у надутому вигляді. Однак є варіант і розібрати її, дотримуючись інструкцій:
1. Відкріпити всі складові: весла, уключину, мотор, сидіння, сумки-рундуки та багато іншого.
2. Ретельно вимити проточною водою.
3. Відкачати зайве повітря.
4. Скрутити гармошкою борти з боків і притиснути до днища.
5. Конусні сторони корму придавити до транцю.
6. Скласти борти збоку до центру.
7. Поступово скрутити човен від транця до носа.
Щоб усунути залишки вологи, варто присипати поверхню човна тальком після здування. Після тривалого зберігання човен не варто надувати відразу, а дати матеріалу адаптуватися протягом декількох годин, щоб поверхня не зіпсувалася.