Які матеріали найкраще підходять для виробництва упаковки
Завдяки необмеженим можливостям при створенні пакування коробки давно перестали бути лише елементом захисту товару під час транспортування. До прикладу, в кондитерській сфері стильне пакування є частиною брендингу, способом комунікації з клієнтом і навіть конкурентною перевагою. Споживач очікує, що десерт приїде цілим, свіжим і привабливо запакованим, тому вибір матеріалу і дизайну для коробок потребує особливої уваги будь-якого виробника.
Основні вимоги до матеріалів в кондитерських упаковках
Перше враження від коробки часто впливає на рішення клієнта замовити товар повторно, тому у маркетингу цей ефект називається “моментом істини”. Якщо взяти до прикладу гофрокартон від “Карт-Пак”, цей матеріал відповідає усім вимогам, що виставляються до презентабельного пакування. Додатковим плюсом у разі вибору цього матеріалу є висока міцність і стійкість до навантажень, що дозволяє безпечно транспортувати великі торти завдяки багатошаровій структурі, стійкій до деформацій.
Для того, аби розуміти в чому відмінності різних матеріалів, пропонуємо ознайомитись які бувають різновиди картону і в чому їх особливості. Поміж найбільш поширених матеріалів, що використовуються для виготовлення коробок, на сайті виробника пакування https://kartpac.com.ua/ua/ можна виділити целюлозний картон білого кольору, крафт-картон, ламінований картон і мікрогофрокартон.
Аби обрати поміж такого різноманіття найбільш вдалий варіант матеріалу, зверніть увагу на такі вимоги:
- матеріал має витримувати вагу тортів чи інших десертів, а також захищати від механічних пошкоджень;
- упаковка повинна бути безпечною для контакту з харчовими продуктами;
- матеріал має бути легким в обробленні задля виготовлення зручних у використанні конструкцій;
- естетичні характеристики та можливість брендування додають привабливості продукт.
Таким чином, матеріал має вплив не лише на збереження десертів, а також допомагає сформувати перше враження у споживача. У сучасних маркетингових стратегіях відповідність упаковки цінностям бренду є ключовою вимогою. До прикладу, eco-friendly кондитерські обирають крафт-картон як частину свого позиціювання.
Екологічність та безпечність сучасних пакувальних матеріалів
Сьогодні близько 70% споживачів надають перевагу брендам, що використовують екологічні матеріали. Поміж переваг пакування, виготовленого з екологічного картону, варті уваги такі:
- безпека для здоров’я завдяки відсутності токсичних домішок у складі;
- можливість легкого вторинного перероблення;
- формування позитивного іміджу бренду серед екосвідомих клієнтів.
Маркетологи зазначають, що компанії, які додали на коробки позначку “100% recyclable”, відзначають зростання рівня лояльності клієнтів на 15-20%. Такий підхід працює, як сигнал, що бренд дбає не лише про продукт, а також і про екологію.
Таким чином, при виборі матеріалів для пакування важливо враховувати всі фактори, що поєднують безпеку продукту, естетику коробки та вираження цінностей бренду.