За товари та послуги неналежної якості сумчанам повернули майже 75 тисяч гривень
Із початку року від сумчан на адресу відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів надійшло 130 письмових скарг на порушення Закону України «Про захист прав споживачів», розглянуто 138 (включаючи торішні), вирішено на користь споживачів 117 скарг або 85% від розглянутих.
Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці – скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів – 48 скарг або 37% від одержаних (проведення гарантійних та не гарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів). Друге місце посіли скарги на неналежну якість мобільних телефонів та побутової техніки – по 15 скарг або 12%. На третьому місці скарги на неналежну якість взуття – 13 скарг або 10% від одержаних та на порушення правил торгівлі – 13 скарг або 10% від одержаних (відмова у проведенні обміну неналежної якості товарів або повернення коштів.)
У результаті розгляду скарг та звернень споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 74,3 тис. гривень.
Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 123,2 тис. гривень.