Жителі Сумщини мають право змінити свого сімейного лікаря
У випадках, коли пацієнти із підозрою на COVID-19 не отримують належної консультації від сімейного лікаря, є варіант укласти нову декларацію з новим лікарем. При цьому попередня автоматично анулюється в системі.
Начальник обласного управління охорони здоров’я Сергій БУТЕНКО прокоментував скарги жителів області, які стикаються з тим, що сімейний лікар може не відповісти на телефонний дзвінок.
«Медичні працівники на передовій боротьби з COVID-19. Що більше медиків хворітимуть, то менше пацієнтів, які потребують допомоги, зможуть її отримати. Безумовно, це дуже небезпечно, враховуючи тенденції поширення вірусу на Сумщині та щоденну статистику зафіксованих випадків. Але медпрацівники теж люди і теж хворіють як і всі», – зазначив Сергій Бутенко.
У випадку, коли пацієнти стикаються із системною відсутністю зв’язку з сімейним лікарем, очільник обласного управління охорони здоров’я радить перезаключити декларацію з іншим сімейним лікарем.
«Сьогодні в області достатня кількість молодих лікарів, які не добрали до 2 тисяч декларантів і готові приймати дзвінки у будь-який час та надавати якісні професійні консультації», – повідомив Сергій Бутенко.