Вчора
Ситуація на лінії фронту на Сумському напрямку 24 липня
У Зноб-Новгородській громаді внаслідок атаки БпЛА загинула жінка, ще одна поранена через артобстріл
У Сумах продовжують розглядати справу щодо підпалу ТЦК
Олексій Романько: Сьогодні забезпечили конструктивні рішення облради для розвитку та стабільності Сумщини
У Сумах водій Volkswagen скоїв ДТП і залишив місце автопригодиФОТО
На Сумщині поліцейські розслідують жорстоке вбивство 17-річної дівчини
Завтра у Ромнах прощатимуться із сапером, який трагічно загинув під час розмінування
У Шосткинській громаді перейменували ще дві вулиці
Взято під варту чоловіка, який звинуватив у крадіжці та задушив знайому
У Кролевці небайдужі люди врятували лелеченя, яке випало з гніздаФОТО
“Дзюдо навчило йти до кінця”. Богдан Мальонкін розповів про медаль кубка України
У Сумах пільгові категорії громадян можуть оформити матеріальну допомогу на оплату комунальних послуг
Робота у Фастові: чи легко знайти роботу у сфері транспорту
Кока-Кола — культовый напиток и его путь от аптеки до мирового бренда
На Сумщині загинув захисник із Конотопщини Петро Дворцов
У Шостці відзначили випускників, які набрали 200 балів на НМТ
У Сумах виконком ухвалив рішення щодо 157 заяв на компенсацію за пошкоджене нерухоме майно
У Глухівській школі будують модульне підземне укриттяФОТО
У Сумах патрульні зупинили п’яного мопедиста без прав і без шолома
У Глухові стартував проєкт зі збереження культурної пам’яті
З полону повернулися двоє мешканців Дубов’язівської громади
В Охтирці ще двом захисникам посмертно присвоєно звання почесних громадян міста
На Сумщині з початку року змінили імена 72 людини
У Сумах попрощались із захисником Олександром Авраменком
Поліція Сумщини шукає зниклу 17-річну дівчину
«Нічний страх став реальністю»: сумчанка Діана Гончаренко про виступ у півфіналі Всесвітньої Універсіади
На Сумщині засуджено організатора та двох учасників наркоугрупування
Вода у Павлівському озері Глухова досі не відповідає нормативним вимогам
У Сумах створили петицію, щоб припинити бездумне косіння трави
У Глухові визнали винним прикордонника у продажі боєприпасів

Перевізники пояснюють, чому зважилися на колективний бунт

За останній тиждень питання підвищення вартості пасажирських автоперевезень стало чи не одним з найобговорюваніших у місті. Та особливо хвилюючим для містян стало повідомлення про призупинення з 21 січня на невизначений час курсування міських автобусів.

Дізнатися про те, наскільки інформація відповідає дійсності, а також почути думку самих перевізників з приводу транспортного колапсу, що насувається, «Голос Конотопа» вирушив на одне з найбільших автотранспортних підприємств міста «Корунд-С».

На сьогоднішній день цей перевізник обслуговує левову долю маршрутів у місті, це №№ 1, 3, 4, 7, 17, 20 та маршрут 1а. На балансі підприємства знаходиться близько 60 автобусів.

Директор «Корунда» Володимир Круш інформацію про те, що вже у вихідні перевізники не виїдуть на маршрути, які вони обслуговують, підтвердив. Каже, що це вимушений захід, спрямований не проти людей, але заради того, аби влада, нарешті, почула їх і зрозуміла.

Нещодавно пан Володимир отримав листа від постачальника дизпалива, де той попереджає про те, що заправляти без передоплати коштів їхні автобуси більше не будуть.

«Як нам у цих умовах виживати? – бідкається директор. – Нам, як і всім, за все потрібно платити: комунальні платежі, зарплату 202 працівникам, а ще закуповувати запчастини, масла, пальне…Це не так просто робити в умовах, в яких ми сьогодні опинилися. Згоден: дорожчає сьогодні все – починаючи від продуктів харчування і завершуючи комуналкою. І люди, приймають це, бо в такі умови нас поставила наша країна. Але де написано, що перевізники повинні працювати задарма чи у збиток? Ніде. Зараз нелегко усій країні, але не ми створили ці умови».

У якості доказу до своїх слів Володимир Круш показує документ, що засвідчує рівень зростання цін на пальне та запчастини за останні два роки – усе підвищилося в ціні у півтора-два рази. Тут же демонструє ще один документ – наказ Мінтранспорту та зв’язку України щодо методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автотранспорту, де зазначено, що в разі зміни вартості палива більш як на 10% тариф повинен переглядатися. «А в нас вартість палива зросла на 70%, то як нам бути? – резюмує пан Володимир. – 20 грудня ми направили до міської ради лист-розрахунок нової вартості проїзду. Але минув місяць, але жодної відповіді ми так і не отримали. Як можна працювати в таких умовах? Я вже не кажу про те, що міська рада, на відміну від районної, нам і досі не відшкодувала борг в розмірі близько 120 000 грн за пільгові перевезення 2015 року та 427 000 грн за декілька місяців 2016 року. Ми, як то кажуть, це проковтнули і продовжували забезпечувати безперебійність перевезень. Але всьому настає край. Цьогорічного цінового навантаження ми вже не витримаємо».

Чого ж вимагають перевізники? Перш за все, щоб тариф на проїзд складав 5 грн, для учнів шкіл – 2 грн. При цьому й надалі вони готові за власний рахунок перевозити учасників АТО в кількості двох осіб, а також за рахунок бюджетних відшкодувань забезпечувати пасажирів пільгових категорій двома місцями в салоні.

На запитання про те, чому в інших містах Сумщини, подібних до Конотопа, вартість проїзду не перевищує 3 грн, Володимир Круш відповідає, що в більшості своїй перевізники цих міст їздять на газу, тож і виходить, що в них дешевше. Серед таких міст називає Шостку, Ромни, Суми.

«Конотоп – одне з небагатьох міст, які можуть похвалитися наявністю такої потужної єдиної транспортної мережі з величезним автопарком, якою є «Корунд-С», – каже на завершення директор автопідприємства, – усе це створювалось роками. Тут працюють сотні людей, які не хочуть поповнити лави безробітних, бо в кожного з них є родина. І не потрібно зараз усе це руйнувати. У нас і так нічого нового в місті не створюється. А тому хотілось би, щоб влада більше займалася не політикою, а економікою в місті. Самих же конотопців до призупинення нашої роботи прошу поставитися з розумінням. Це не наша примха, це реалії життя, заручниками яких ми є».

Джерело: https://konotop.in.ua

Поділитися в соціальних мережах
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна
Росіяни випустили 7 ракет по Миколаєву – Кім
Європі порадили готуватись до зими без російського газу