“Харківська” замість “Південна”: результати голосування за нову назву залізниці
У “Дії” закінчилося голосування за нову назву “Південної залізниці”, яка обслуговує Харківську, Полтавську та Сумську області.
Люди обирали з чотирьох можливих назв:
Харківська залізниця;
Слобожанська залізниця;
Слобідська залізниця;
Східна залізниця.
Про результати голосування 17 березня повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
“Продовжуємо прибирати російський слід із назв філій “Укрзалізниці”. Українці обрали в “Дії” нову назву для “Південної залізниці”. До опитування доєдналися понад 860,4 тисячі користувачів. Більшість із них підтримали варіант “Харківська залізниця” — 335,6 тисячі голосів”, — написав Федоров.
Чому вирішили перейменувати залізницю?
“Південна залізниця” отримала свою назву понад 100 років тому за часів Російської імперії, коли приватні залізниці стали державними, розповів історик Андрій Парамонов.
“У 1891 році було передано в казну або продано у казну Курсько-Харківсько-Азовську залізниці та Миколаївську. І таким чином уряд тодішньої Російської імперії хотів поєднати європейські частини країни — всі залізниці в руках уряду. А вже у 1907 році було реформування цих залізниць, і вона стала Південними казенними залізницями, тому що вона була розташована на півдні тогочасної Російської імперії”, — пояснює історик.
Голосування за нову назву стартувало 10 березня.
“По назві філії — у мене є своє розуміння, як має називатися, у залізничників є своє розуміння, як ми маємо називатися. Але це питання національної значущості. Тому ми оголосимо голосування в “Дії”. І у кожного громадянина України буде можливість віддати свій голос за деякі варіанти назв Південно-Західної та Південної філій”, — говорить голова правління “Укрзалізниці” Олександр Камишін.
Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ