Мер Сум перерозподілив обов’язки між своїми заступниками
Після призначення нового заступника мера та керуючого справами виконкому мер Сум визначився з новими обов’язками своїх заступників.
Згідно з розподілом обов’язків між секретарем Сумської міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету (в частині підпорядкованості виконавчих органів), вони отримали в підпорядкування такі структурні підрозділи міськради:
Секретар Сумської міської ради Баранов А.В.:
– Управління стратегічного розвитку;
– Відділ з організації діяльності ради;
– Відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення.
Перший заступник міського голови Войтенко В.В.:
– Департамент фінансів, економіки та інвестицій;
– Департамент забезпечення ресурсних платежів (в частині повноважень з регулювання земельних відносин та повноважень з управління майном комунальної власності);
– Правове управління;
– Управління архітектури та містобудування;
– Управління капітального будівництва та дорожнього господарства;
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Галицький М.О.:
– Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи;
– Відділ охорони здоров’я;
– Відділ «Служба 15-80».
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дмитрєвская А.І.:
– Департамент соціального захисту населення;
– Управління з питань праці;
– Управління «Служба у справах дітей».
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ларін А.С.:
– Департамент забезпечення ресурсних платежів (в частині повноважень щодо підтримки розвитку промисловості та підприємництва);
– Управління державного архітектурно-будівельного контролю;
– Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми»;
– Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мотречко В.В.:
– Управління освіти і науки;
– Відділ культури;
– Відділ у справах молоді та спорту.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пак С.Я.:
– Управління «Центр надання адміністративних послуг в м. Суми»;
– Відділ ведення державного реєстру виборців Зарічного району м. Суми;
– Відділ ведення державного реєстру виборців Ковпаківського району м. Суми;
– Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;
– Відділ транспорту зв’язку і телекомунікаційних послуг.
Керуюча справами виконавчого комітету Павлик Ю.А.:
– Департамент комунікацій та інформаційної політики;
– Управління по господарських та загальних питаннях;
– Архівний відділ;
– Відділ бухгалтерського обліку та звітності;
– Відділ з конкурсних торгів;
– Відділ організаційно-кадрової роботи;
– Відділ протокольної роботи та контролю.
Собі мер Сум Олександр Лисенко залишив департамент інфраструктури міста.