Розпочалася реєстрація електронних кабінетів вступників: у СумДУ розповіли, як допоможуть це зробити
З 1 липня стартувала реєстрація електронних кабінетів вступників до закладів вищої освіти України та завантаження необхідних документів.
Для створення кабінету вступнику потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі в ЄДЕБО: https://vstup.edbo.gov.ua/.
Якщо вступник сумнівається у власній спроможності створити електронний кабінет або виникають якісь проблеми, він може звернутись за допомогою до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти.
«Кожен абітурієнт може завітати до Сумського державного університету та отримати кваліфіковану допомогу щодо реєстрації електронного кабінету, а також подачі заяв та документів на вступ у будь-який ЗВО України. Представники приймальної комісії проконсультують щодо спеціальних умов вступу, нададуть відповіді на інші питання», – зазначив проректор з науково-педагогічної роботи Іван Козій.
Загалом у 2024 році вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну та контрактну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 10 заяв виключно на контракт.
Прийом заяв та документів від вступників на здобуття ступеня бакалавра триватиме з 19 липня до 18.00 31 липня 2024 року.
Загалом електронні кабінети вступників працюватимуть протягом усієї вступної кампанії, тобто до 31 жовтня 2024 року.
Консультаційний центр СумДУ працює на базі приймальної комісії за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 116, корпус «Ц», поверх 3, (кімната 339). Режим роботи: понеділок – п’ятниця з 9.00 до 17.00.
Абітурієнти також можуть звернутися письмово: https://vstup.sumdu.edu.ua/kontakty.html та у чат-боті: ВСТУП_2024, зателефонувати за номером: +38 (0542) 68-77-74.
Детальна інформація щодо цьогорічної вступної кампанії розміщена на сайті СумДУ в розділі «Вступ» або за посиланням https://vstup.sumdu.edu.ua/.
Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ