Чиновники Сумщини відверто ігнорують звернення громадян
Сьогодні під час апаратної наради начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Наталія Лебідь у своєму виступі навела кричущі випадки недостатньої роботи на місцях зі зверненнями громадян. Зокрема, ситуацію в Ямпільському районі, де пенсіонери звернулися до Воздвиженської сільської ради щодо аварійного дерева на подвір’ї, пише сайт ОДА.
«Спочатку в сільській раді запропонували господарям самостійно демонтувати огорожу і господарські споруди біля дерева. Коли пенсіонери обурилися, їм порадили застрахувати домашнє майно. Хоча з самого початку громадяни зверталися до сільської ради, бо самі не мали фінансової можливості це зробити, – розповіла посадовець. – У Сумах схожа ситуація. На звернення громадян Сумський міськвиконком офіційно повідомив, що в лютому поточного року проведуть роботи по зрізуванню дерева. Уже 2 березня, дерево стоїть непошкоджене і будинок під ним поки що теж».
Повідомила Наталія Лебідь і про те, що у Шпилівці Сумського району з 2018 року ніяк не відремонтують колодязь по вулиці Миру. Спочатку людям повідомили, що проведуть ці роботи до кінця 2018 року, потім перенесли ці роботи до кінця ІІ кварталу 2019 року, потім до кінця ІІІ кварталу 2019 року. За півтора року роботи не проведені, і голова Шпилівської сільської ради Віталій СЕМЕНЕНКО телефоном так і не зміг сказати, коли точно ремонт буде здійснено.
Начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації запропонувала під час апаратної наради визнати недостатньою роботу із зверненнями громадян Кириківської ОТГ, Департаменту інфраструктури Сумської міської ради та управління капітального будівництва Сумської обласної ради. А також посадовець вважає за необхідне попередити Шпилівського сільського голову та секретаря Воздвиженської сільської ради Ямпільського району про недопущення неналежного розгляду звернень і про персональну відповідальність за таку роботу із зверненнями громадян.
«До всіх голів районів, ОТГ, міст, селищ та сіл у нас прохання: відповідальніше ставтеся до проблем людей. Адже саме ви формуєте не лише свій імідж в очах людей, а й рівень довіри до усіх рівнів влади, починаючи від сільської ради і закінчуючи Президентом України та Кабміном», – наголосила Наталія Лебідь.