Мерія Сум “вкрала” логотип бразильського карнавалу
Управління стратегічного розвитку міста Суми знову втрапило в історію з плагіатом. Нагадаємо, нещодавно був скандал зі сплагіаченою вступною частиною стратегії розвитку міста, за яку заплатили 0,8 млн грн.
“Управління стратегічного розвитку міста розпочало спільну роботу з відділом культури Сумської міської ради над брендом міжнародного фестивалю духової музики “Сурми України”. Ми розробили новий логотип, який будемо поступово використовувати для проведення фестивалю, працювати над промоцією фестивалю серед сумчан та залучати гостей до міста Суми. Нам цікава Ваша думка: як вам новий логотип?” – повідомляється на Фейсбук-сторінці нещодавно створеного, а потім розширеного структурного підрозділу Сумської міської ради.
Небайдужі ж містяни виявили, що даний логотип насправді не “розроблений” штатним дизайнером стратегічного управління, а сплагіачений зі “стокового сайту” freepik.com.
За посиланням можна побачити, що дане зображення було раніше використане як приклад логотипу бразильського карнавалу.
Звісно ж, зображення зі “стоку” не заборонені до використання, але власники сайту просять зазначати посилання на ресурс, звідки взято протототип.
Окрім того, серед професіоналів існує правило, якщо при розробці використовується зображення зі стокових сайтів, обов’язково інформувати замовника, що йому продають не автентичне, а запозичене та оброблене зображення. Але то серед професіоналів, а якщо ти робиш це за рахунок коштів платників податків, які сплачують тобі заробітну плату, то на думку працівників мерії, мабуть, можна видавати “запозичений” матеріал за власну розробку…