Оксана Марченко змінила імідж
Скоро на телеканалі “Інтер” відбудеться прем’єра масштабного реаліті-шоу “Время строить”, в якому команда проекту буде будувати будинки родинам, яким не вистачає коштів і які дійсно гідні кращого життя. В ефірі каналу вже стартувала промо-кампанія унікального телепроекту. У першому ролику глядачі побачать відому телеведучу Оксану Марченко в абсолютно новому образі.
Завдання реаліті-шоу “Время строить” – побудувати нові будинки сім’ям, які з тієї чи іншої причини опинилися в складному становищі, але не опустили руки і навіть допомагають іншим. Ці люди заслужили, щоб і в їхньому житті сталося диво. І творці нового телепроекту зроблять все можливе, щоб змінити життя героїв на краще.
“Головна мета промо-кампанії “Время строить”- не лише чітко донести до глядача інформацію про унікальність і масштаб цього проекту. Але і залучити максимальну глядацьку увагу до проекту, як не просто телевізійної події, але події, яка зможе в чомусь змінити життя в країні“, – говорить керівник Inter Media Group Ганна Безлюдна.
“Наша промо-кампанія буде комплексною, у кожного її елемента – своя задача і свій посил“, – розповідає промо-директор телеканалу “Інтер” Олексій Пасічник.
Героїня першого, досить сміливого і навіть провокаційного ролика – ведуча програми “Время строить” Оксана Марченко. На екрані Оксана постане в абсолютно новому образі. Відео прямо відсилає до гучної реклами відомого парфумерного бренду. І це не випадково.
Багато років одна з найкрасивіших жінок українського телебачення Оксана Марченко асоціювалася, насамперед, з розважальними проектами, великою сценою, вечірніми сукнями. “У промо-ролику ведуча рішуче відкидає колишній імідж і постає в новому образі – активному, діяльному, – розповідає Олексій Пасічник. – І проголошує новий час – час рішучих дій, час взяти ситуацію в свої руки і змінити життя, час будувати!”
“Время строить” – адаптація відомого американського реаліті-шоу Extreme Makeover: Home Edition, яке вперше вийшло на телеекран у 2003 році на телеканалі АВС. Проект був удостоєний престижної премії Emmy Awards. Крім США, даний формат реаліті-шоу був з успіхом адаптований і пройшов з високими рейтингами в Аргентині, Ізраїлі, Італії, Нідерландах, Чехії, Болгарії, Румунії, Польщі, Сербії.