Сумщиною їздитиме пересувний офіс юстиції
Міністр юстиції України Павло Петренко презентував мешканцям Сумщини Виїзний офіс юстиції, який розширює географію надання юрпослуг. Відтепер жителі навіть найвіддаленіших населених пунктів області зможуть отримати послуги від органів юстиції.
Виїзний офіс юстиції – це автомобіль, брендований знаками Мін’юсту, де в стаціонарному режимі приймають громадян декілька спеціалістів юстиції. Офіс обладнаний всіма необхідними комунікаціями, є доступ до державних реєстрів. Навіть у віддалених районах області буде можливість одночасно обслуговувати декількох людей з питань виконавчих проваджень та державної реєстрації актів, а також – надавати інформаційну допомогу та правові консультації.
У Виїзному офісі юстиції можна отримати такі послуги:
- прийняття та видача виконавчих документів і документів виконавчого провадження за принципом екстериторіальності в межах області;
- перевірка інформації в Єдиному реєстрі боржників;
- надання сторонам виконавчого провадження відомостей з Автоматизованої системи виконавчого провадження в межах всієї України;
- прийняття заяви про державну реєстрацію (розірвання) шлюбу, реєстрацію зміни імені;
- видача витягу з державного реєстру актів цивільного стану про
народження, про шлюб (розірвання шлюбу), витягу про зміну імені;
надання інформаційної допомоги та правових консультацій;
допомога в оформлені документів, заяв, звернень.