«У мене є півроку»: інтерв’ю з новим директором департаменту інфраструктури Сум
З 12 квітня департамент інфраструктури Сумської міської ради очолив новий директор – Едуард Велитченко.
«На директора ещё человек один шёл со мной по конкурсу, не помню его фамилию. А было вообще человек 20, которые с нами шли на разные должности на весь департамент»
Нагадаємо, екс-директора призначили без конкурсу у 2015 році. Цього разу конкурс був, і непростий, запевняє його переможець. Взагалі-то, посада директора департаменту інфраструктури – одне з найважчих місць роботи у міськраді. Спробувати себе на ній Едуарду запропонував міський голова Сум.
«Предложение пришло месяц назад и, в принципе, я тогда взял отпуск и вместо отдыха стажировался в департаменте. Хотел понять, потяну ли я. Ну, знаете, бросаться в омут с головой тоже не хотелось. Посмотрел, где есть проблемы, что можно исправить. В принципе, можно работать потихоньку, не спеша, и можно выйти из ситуации. Но не сразу, не сразу, честно говоря»
До департаменту Едуард Велитченко очолював КП «Міськсвітло». На цій посаді він був з березня 2017 року, тепер на комунальному підприємстві його замінить один із його, тепер уже колишніх, колег.
– Як відреагували у «Міськсвітлі» на таку звістку?
– Очень плохо (смеётся). Там коллектив, понимаете? Пусть и 50 человек – небольшой коллектив, но мы сплоченно все работали. Мне жалко оставлять это предприятие, оно уже как родное. Сейчас вместо меня там будет молодой инженер по охране труда. Он работал давно. Он очень умный парень такой, смышлёный, он инженер-электрик, электронщик.
– Щодо кадрів у департаменті. Кого із нових облич ми побачимо? Кого Ви привели з собою як команду?
– Ну, пока еще привожу только. Многие не хотят идти в департамент, потому что люди понимают куда – и многие отказываются.
– Кримінальних справ щодо корупції розтрати бюджетних коштів у цьому департаменті, мабуть, найбільше в місті. Ви розумієте, що Вам також доведеться з цим стикатися?
Да-да.
– Що будете робити?
– Во-первых, будет у нас служба контроля, мы ввели службу контроля свою.
– Це щось нове?
– Это новенькое, да. Это как технадзор по объектам, то есть служба контроля, которая будет подчиняться только директору, будет контролировать все объекты, которые будет выполнять департамент.
– Що це за люди? Скільки їх?
– Это военная тайна)) Пока я не буду вам говорить, хорошо?
Відтепер у департаменту з’явиться нова система електронного обігу документів. Уже змінюють типи договорів, і відповідальність перекладуть на підрядників. Ставлення до дисципліни буде набагато суворішим, а доступ працівників до документів – лише в межах їх робочих повноважень.
– Які проблеми департаменту Ви бачите і що будете вирішувати в першу чергу?
– Ну, первое – кадры. Это самая большая проблема, с которой мы сталкиваемся. Второе – опять же кадры, которые будут работать в коммуникации: директора коммунальных предприятий, ЖЭКи, подрядчики. Мы все должны сплочённо работать на благо города. Третье – должна быть поддержка власти, но она вроде бы есть. Теперь будем стараться выполнять работу.
– Коли чекати перші результати? Скільки Вам треба часу?
– Ну, мне надо в этом месяце определиться с людьми, посмотреть кто где, наладить коммуникацию между коммунальными предприятиями и департаментом. Через месяц я могу поставить только планы. Но мы всё равно уже работаем, город не останавливается.
– Чи вважаєте Ви цю свою зміну роботи – авантюрою?)
– Немножко да) Немножко, да. Авантюра была скорее в том, чтобы пойти с налаженной работы в неналаженную»
Новий директор департаменту запевнив: перший звіт про роботу зробить за півроку. Якщо за цей термін йому не вдасться змінити роботу департаменту на краще, він піде з посади.
*Едуард Велитченко народився у Сумах 20 вересня 1971 року, закінчив 9 класів школи у місті Косів, Івано-Франківської області та вступив до машинобудівного коледжу міста Суми. У 1989-1990 рр. призваний на військову службу.
З 1991 по 1993 рік працював в СМПО ім. Фрунзе на посаді інженера в цеху №530.
З 1993 по 1999 рік – працював майстром електромонтажної дільниці у районі крайньої Півночі (Якутія-Саха), паралельно заочно навчався у Якутському державному університеті за спеціальністю інженер-електрик.
З 1999 по 2003 рік був директором ТД «Центроліт». З 2003 по 2007 рік працював інженером у компанії SLGAZNatyral, (Іспанія, Барселона).
З 2008 року повернувся до Сум, став приватним підприємцем та працював у ФОП Лях О.В. на посаді інженера-електрика. У вересні 2016 року працевлаштувався на посаду начальника району мереж зовнішнього освітлення на КП «Міськсвітло», а з 16.03.2017 року – директор підприємства. Працювати у «Міськсвітло» прийшов не заради грошей, бо як підприємець тоді заробляв майже мільйон гривень на рік.
Робота ж на комунальному підприємстві була для чоловіка викликом змінити щось у рідному місті на краще, працювати для громади. На посаду директора департаменту пішов з тією ж метою.
Альона Щербакова, Владислава Рудоменко, sts.sumy.ua/