У Сумах назву зупинки “Пологовий будинок” витіснила реклама пива
Сумчани доволі неоднозначно поставилися до того, що зупинка громадського транспорту “Пологовий будинок” перетворилася на точку продажу живого пива. У соцмережах можна прочитати коментарі накшталт того, що поки жінки оговтуються після пологів, новоспечених батьків мотивують “святкувати” народження дітей прямо під стінами медзакладу. Крім того, містян дратує, що назву зупинки витіснила реклама конкретної марки напою. Це – порушення законодавства, наголошує голова асоціації рекламістів Сумщини Наталя Люлько на своїй сторінці у Фейсбуці:
“Зупинки «Пологовий будинок» на вул. Троїцькій у Сумах більше не має!
Відтепер сумчани мають називати цю зупинку «Живе пиво»!!!
Ця суперзупинка знаходиться не десь там у промисловій зоні, а в історичній частина міста, поруч пологовий будинок, у якому народжуються немовлята та щодня приходять сотні вагітних жінок, трохи далі Класична гімназія. Байдуже, плювали на закон люди! Ну як може підприємець настільки не поважати місто, в якому живе. Окрім моральної сторони, тут 100% порушення закону. Пояснюю, надписи «Craft Brewer» та «Живе пиво» не є вивіскою магазину. Це 100% реклама і таке її розміщення заборонено законом.
Детальніше, чому це так:
У Законі України про рекламу стаття 22 розтлумачує всі деталі щодо реклами алкогольних напоїв, якщо скоротити, виходить, що вона забороняється на засобах зовнішньої реклами, окрім випадків спонсорування заходів та программ.
У Постанові Кабінету Міністрів України №2067 є визначення що таке вивіска: «вивіска чи табличка – елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди». Розмір вивіски/таблички повинен бути не більше 3 м.кв. це також визначено у постанові КМУ.
Як приклад, вивіска може бути такою: «Магазин Продукти №123 ПП Сидоров час роботи 09:00-20:00». А якщо будуть надписи: гарячий хліб, свіже м’ясо, домашнє сало і таке інше –це реклама. Відповідно, щоб розмістити рекламу, необхідно оформити документи. Такого рішення виконавчого комітету на сайті смр не має і бути не може!
Повернемось до нашої зупинки. Якщо цей підприємець зареєстрований, як Вася Пупкін, то так він і має зазначити. Я впевнена на всі 200%, що він/вона не зареєстрований, як «Craft Brewer Живе пиво». Отже, це реклама, що порушує закон. І такі випадки у нашому місті не поодинокі:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1952736281468067&id=100001951421745
P.S. Також додам, має існувати норматив, що визначає розмір тексту, яким прописують назву зупинки, у данному випадку, навіть людина з нормальним зором, фразу «Пологовий будинок» не прочитає”.