Дорожники пошкодили автівку сумчанина
У Сумах на вулиці Роменська активно кладуть новенький асфальт. Ось тільки сумчани скаржаться: через недотримання порядку організації дорожнього руху в місці проведення дорожніх робіт страждають автівки городян.
Так, один із постраждалих водіїв говорить: проїжджав повз ремонтних робіт і “заробив” тріщину на лобовому склі та бризки смоли на капоті. Власник авто неабияк стурбований. Не на камеру розповідає: заміна скла влетить у копієчку, пише sts.sumy.ua.
«Із маленького відколу піде тріщина. Тобто кожен автолюбитель розуміє — маленький перепад температури, або скачок на ямі — спричинить тріщину. Страхова, звісно, не покриває, і не кожен може собі дозволити КАСКО. Ми навіть не можемо подати до суду», — розповідає автовласник.
На місці події, де йде ремонт траси, виявилося, що ділянку дороги, яку залили смолою, навіть не огородили. Відтак – машини їздять, а смола та гравій летять у різні боки. У тому числі й на автівки. Працівники “Шляхрембуду”, які, власне, займаються ремонтом кажуть: у ситуації не бачать нічого страшного.
Експерти ж стверджують: у 30-градусну спеку асфальт нагрівається вдвічі сильніше, тому смола просто не застигає. А ось на фарбі машин – може залишитися надовго. На автомийці така своєрідна спа-процедура відмивання смоли від автівки може добряче вдарити по кишені.
«Послуга коштуватиме від 30 до 500 гривень. Свіжа смола відмивається легко, а якщо вона простоїть там декілька днів, поїздить, смола висохне на автомобілі — тоді буде важко її виводити, а проблема у тому, що вона після себе залишає плями на лакофарбовому покритті автомобіля», — розповідає працівник автомойки.
До слова, в Європі технології заміни покриття набагато гуманніші й для автолюбителів, і для самих дорожників. У багатьох випадках асфальт кладуть вночі, коли рух машин у десятки разів менший. Крім того, ділянку, яку ремонтують, перекривають на певний час, аби не завдавати шкоди громадянам. Тож чи дійдуть європейські технології до Сум – питання відкрите.