Вегера ремонтує дороги в Сумах методами 50-річної давнини
Керівник КП «Шляхрембуд» Олександр Вегера поділився на своїй сторінці у Фейсбуці відео з ремонту дороги на вулиці Набережна р. Стрілки, біля мерії. Він, напевно, розраховував похвалитися і почути гарні відгуки, однак сумчани одразу ж кинулися писати коментарі про неякісну роботу.
«Пжл, люки и сьезды с тротуаров вровень с дорогой, стыковок, что б не чувствовалось и чтоб после первого проезда троллейбуса не испортилась, и ям через месяц не было – это возможно?» – дорікнув шляхрембудівцям Станіслав Кравченко.
Але це зауваження – дрібниці у порівнянні з тим, що зафіксував на відео інший сумчанин. З’ясувалося, що на цій ділянці КП «Шляхрембуд» використовує грейдер замість асфальтоукладчика, тобто грубо порушує сучасні технології дорожнього будівництва. Просто розкатувати асфальт трактором не можна! Такими діями директор КП Олександр Вегера відкидає Суми щонайменше на 50 років назад у практиці ремонту доріг. Як пояснюють фахівці, на трасах спочатку самоскид має вивантажувати асфальтобетон у термос-бункер для асфальту, а потім покриття вкладає асфальтоукладчик; на таких дорогах, як Набережна р. Стрілки, має працювати асфальтоукладчик, але аж ніяк не грейдер!
На відміну від КП «Шляхрембуд» зовсім інший, відповідальний і сучасний підхід до ремонту доріг показує «RGM group». У квітні автопарк компанії поповнив асфальтоукладальник CAT AP655F, що бездоганно влаштовує вирівнюючі та верхні шари покриття та основи автомобільних доріг. Саме ця модель здатна улаштовувати покриття з неймовірною швидкістю – 1300 тонн за годину, що майже вдвічі більше за інші. У неї сучасне та новітнє електронне обладнання для більш точного та ефективного улаштування.
Використовуючи новітню техніку, «RGM group» показує результати, якими дійсно можна пишатися, натомість КП «Шляхрембуд» іде на ремонт із дідівськими методами, внаслідок чого зроблені ними дороги псуються вже через пару років, а якість робіт не витримує критики.