Facebook введе суворі правила для політичної реклами в Україні
Соціальна мережа Facebook посилить правила політичної реклами в Україні через вибори президента в березні 2019 року.
Про це 16 січня повідомляє агентство Reuters.
Посилення також торкнеться країн ЄС, Індії та Нігерії.
У платформі вважають, що Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх супротивників засобом поширення фальшивих новин та іншої пропаганди.
За словами директора компанії з глобальної політики Кеті Харбат, починаючи з середи в Нігерії, тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу, пов’язану з виборами президента 16 лютого.
Харбат також заявила, що така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента відбудуться 31 березня.
Директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн заявив, що в Індії, яка проголосує за парламент цієї весни, Facebook розмістить передвиборчу рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку, починаючи з лютого.
У Facebook вважають, що зберігання реклами в бібліотеці протягом семи років є ключовим елементом боротьби з конфліктами.
За словами Лазерна, Євросоюз отримає версію правил напередодні парламентських виборів у травні.
У компанії сподіваються, що до кінця червня у них буде набір інструментів, які можна застосувати до рекламодавців у всьому світі.
Українська правда