Кіберспорт як професія: розвиток та її перспективи
Звичайне хобі та геймерство завжди можна перетворити на роботу і потрібно лише постаратися увійти у відповідні верстви суспільства. Таким суспільством є кіберспортсмени, яких у світі налічується близько 100 тисяч і з кожним роком їхня кількість продовжує збільшуватися. По суті кожен із охочих може стати їхньою частиною.
Кіберспорт як поняття існує з 1997 року, хоча принципи змагань у світі віртуальних ігор були відомі давно. З’явилися також ставки на кіберспорт, зокрема GGBET казино пропонує відповідний розділ зі ставками, де є можливість вибрати подію та постаратися її передбачити. Перші турніри організовувалися з гри Quake, а згодом використовувалися проєкти Counter-Strike, League of Legends, StarCraft, StarCraft, Dota.
Де навчаються кіберспорту?
Більшість спортсменів у наш час – це самоучки, хоча є навчальні заклади, де викладають відповідний предмет:
- Національний університет фізичного виховання та спорту України (Київ). Є спеціальність кіберспорту, що підтримується Федерацією кіберспорту України. Є можливість вивчити спортивні та управлінські принципи такого явища, як кіберспорт;
- Чорноморський національний університет імені Петра Могили (Миколаїв). Спеціальність кіберспорту пропонується на факультеті фізичного виховання. Спочатку вивчається теорія і потім виходить досвід реальних кіберспортивних командах;
- Харківська державна академія фізичної культури Студенти освоюватимуть принципи управління кіберспортивними командами та організації відповідних подій.
Кожен може у результаті скористатися унікальними можливостями навчання.
Хто такий кіберспортсмен?
Це професійний гравець у комп’ютерні ігри, який постійно тренується, дотримується режиму та має певні навички та спеціалізацію. Гравці можуть бути самостійними учасниками або бути частиною команди. Є можливість розраховувати на заробітну плату, призові після турнірів та виплати від спонсорів. На підсумковий дохід впливає кілька факторів:
- популярність дисципліни, у якій виступає гравець;
- успішність гри на змаганнях;
- знання, досвід та вміння;
- популярність конкретного гравця.
Вік кіберспортсменів зовсім різний, адже хтось починає грати у 16 років та виступати у турнірах, а хтось починає з 25 років. Тому тут більше залежить від поточних умінь і навичок, а вік лише умовна цифра.
Кіберспортсмени повинні завзято і середню тренуватися, пам’ятати про фізичне навантаження, правильне харчування та повноцінний відпочинок. Від усього цього залежить увага, швидкість реакції та можливість швидко приймати рішення у стресових ситуаціях.