Мешканці селища на Сумщині залишилися без банківських послуг
“ПриватБанк” вважає роботу підрозділу в смт Свеса на Ямпільщині нерентабельною у зв’язку з низьким попитом на банківські послуги.
Ще у жовтні відділення цього державного банку, що обслуговувало мешканців смт Свеса припинило свою діяльність. Це змусило депутатів місцевої Свеської селищної ради звернутись до голови Правління АТ КБ “ПриватБанк” П. Крумханзла з вимогою терміново відновити роботу підрозділу. Аргументація місцевих депутатів була зрозумілою – мешканці найбільшого населеного пункту району залишились без якісних банківських послуг. Особливо народні обранці переймались за пенсіонерів, які в силу віку не можуть самостійно користуватись терміналом самообслуговування. Після закриття відділення їм доводиться їздити в найближчий працюючий підрозділ банку, який знаходиться в районному центрі за 14 кілометрів.
Втім, викладені у зверненні аргументи не переконали керівництво “ПриватБанку”, який 22 грудня надіслав Свеській селищній раді негативну відповідь. «Спеціалістами Банку був проведений комплексний аналіз якості і кількості забезпечення мешканцями смт Свеса банківських послуг та продуктів. За результатами аналізу зроблено висновок про неможливість поновлення роботи у вищевказаному населеному пункті у зв’язку з низьким рівнем попиту на банківські послуги та продукти. Банк продовжує досліджувати рівень потреби населення смт Свеса у банківських послугах та в подальшому обов’язково розгляне можливість відкриття відділення у вищевказаному населеному пункті», – про це йдеться у листі за підписом супервайзера з розробки технологій обробки вхідної кореспонденції від клієнтів М.А. Сердечної.
Нагадаємо, аналогічне звернення з вимогою відновити роботу Свеського відділення ПриватБанку на початку грудня прийняла і Ямпільська районна рада.