Сумська автостанція під час війни: альтернативна електроенергія обходиться у 2,5 тис. грн щоденно
Нещодавно сталася неприємна ситуація: під час відключення світла приміщення автостанції у Сумах занурилося в темряву, паралізувавши її роботу. Працівники пояснили пасажирам, що генератори чомусь не спрацьовують, тож доведеться зачекати. Скільки – невідомо.
Людям, які на той момент перебували в туалеті, розташованому в підвалі, прибиральниця світила ліхтариком у кожну кабінку: «Вам допомогти вдягтися?»
Журналісти вирішили дізнатися, що ж саме з генераторами, чому не можна забезпечити безперебійну роботу об’єкту інфраструктури, і поспілкувалися з директором автостанції Олександром Дністровським.
Він очолює це підприємство з липня 2022 року, а до цього керував Краматорською автостанцією. Чи важко підтримувати автостанцію під час війни? Каже – нелегко. Навіть складно виокремити, яка з існуючих проблем найгостріша. Якщо говорити про альтернативний вид електроенергії, то вона обходиться автостанції дорого: одна година роботи генератора на паливі коштує 50 грн. За вісім годин набігає 2500… Чому іноді не спрацьовують генератори? Тому що ламаються, а додзвонитися до майстра під час вимкнень електроенергії – проблематично, майже нереально. Тож і виходить, що робота автостанції призупиняється.
Попри здорожчання підтримки автостанції в робочому стані, станційний збір у вартості квитків не зріс. Тобто пасажири на собі ніяких змін не відчули. А от керівництво підприємства зазначає зменшення пасажиропотоку. Зі слів Олександра Дністровського, під час війни люди вже не так активно подорожують країною. В основному їздять по області.
Що ж стосується міжобласних рейсів, тут справа ще в тому, що активізувалися так звані нелегали. «Неофіційні приватні перевізники – така категорія, з якою неможливо боротися. Вони забирають у нас пасажирів: у соцмережах пропонують поїздки на взаємовигідних умовах. А людям що потрібно? Аби дешевше та скоріше! Про безпеку і страхові сплати, необхідні у випадках аварії, на жаль, ніхто не думає. А все це гарантовано лише квитками, купленими на автостанції, – зазначає директор. – У 90% перевізників-нелегалів немає ліцензії на здійснення даного виду пасажирських послуг, тому люди дуже ризикують. Перша хвиля подібних ділків була під час карантину, а друга – після повномасштабного вторгнення. Боротьба з ними – вічна, але поки що безрезультатна!».
Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ