У Сумах носять фейкові рахунки за електроенергію (фото)
ПАТ “Сумиобленерго” попереджає, що на Сумщині є шахраї, які діють під різними “масками”. Вони можуть телефонувати, надсилати псевдорахунки за спожиту електроенергію або навіть завітати додому, представитися працівниками ПАТ “Сумиобленерго” та наполягати перерахувати начебто заборгованість за електроенергію на свій банківський рахунок.
Ось такий папірець показав один зі споживачів. Цей “рахунок” викликав у нього підозру – і не дарма. Адже ПАТ “Сумиобленерго” не носить такі рахунки за спожиту електричну енергію.
Звичайний рахунок від енергопостачальної компанії має такий вигляд і сплачувати за спожиту електричну енергію треба ЛИШЕ по такому документу:
“Звертаємо увагу, що зараз працівники ПАТ “Сумиобленерго” разом із рахунками розносять також Заяви-приєднання до умов договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії. Це пов’язано з реформою в сфері енергетики та на вимогу Закону України “Про ринок електричної енергії””, – говорять у ПАТ. Заява-приєднання виглядає ось так:
У разі необхідності споживач має право вимагати представника енергокомпанії показати робоче посвідчення. Також енергетики ніколи не просять перерахувати кошти на сумнівні рахунки. Розрахунки за спожиту електричну енергію здійснюються лише в банківських установах, у відділеннях “Укрпошти” або ж через інтернет (за допомогою сервісу “Мій рахунок” або “Приват 24”).
Повідомлення про заборгованість, якщо така є, надходять споживачам за адресою проживання, через сервіс СМС тільки від імені SumyOEnergo або на електронну пошту від імені [email protected]. Із будь-якими питаннями з приводу діяльності енергокомпанії звертайтеся до кол-центру ПАТ “Сумиобленерго”: 0 800 300 247 (безкоштовно й цілодобово).