У Сумах – нічна ДТП: зіткнулися Mitsubishi Outlander та Jeep Grand Cherokee
Вчора
Сумські патрульні повідомили про автопригоду на вулиці Герасима Кондратьєва
У Сумах на вулиці Троїцькій сталася ДТП
Нардеп Максим Гузенко: «Ухвалили важливий законопроєкт, який сприятиме незалежності та ефективності НАБУ»
Лікарі сумських амбулаторій консультуватимуть пацієнтів телефоном
У Сумах на вулиці Степана Бандери зіткнулися дві автівки
У Сумах готуються до змін у пасажирських перевезеннях
У Шостці нікому вивозити сміття – коронавірус “косить” двірників
“Сумитеплоенерго” хоче підняти тариф на опалення та гарячу воду на 9%
У Лебедині на Сумщині відсторонений секретар і усунений мер ділять крісло очільника міста
Житель Сумщини викрав паспорт товариша, щоб оформити кредит
Залізничний переїзд на околиці Ямполя працює з перебоями
На Сумщині найбільшу кількість операцій із землею проведено у Сумському районі, найменшу – у Роменському районі
Классика очков рей бен: авиаторы. Кому подходят и как подобрать размер
У Глухові через коронавірус скасували концерт
Особенности и профилактика сезонной аллергии
Від ускладнень після перенесення захворювання пішов із життя настоятель Ображіївського храму
На Сумщині проводять рейди закладами громадського харчування
Частина Сум залишилась без гарячої води та опалення
У Сумах на переході збили пішохода: чоловік – в лікарні
У Шостці діти масово хворіють на ГРВІ
Лікарні на Сумщині заповнені ковідними хворими майже на 73%
На Сумщині від COVID-19 вакцинували понад 424 тис людей
Аграрії області завершили висів озимих культур
Шосткинський завод “Зірка” ріжуть на метал?
На Сумщині готуються ввести локдаун: озвучено прогноз
У Сумах закрили тенісний сезон
На Сумщині відкрили сучасну сортувальну лінію з переробки побутових відходівФОТО
У Недригайлівській громаді створять пункти зі збору відсортованих твердих побутових відходів
У Сумах відправили 11 призовників для проходження строкової служби

Як сумчанин розчарувався у послугах “Укрпошти”

Історію невдалого досвіду користування послугами сумських відділень “Укрпошти” розповів сумчанин Михайло Курочкін.

“… Дуже красива назва … але мабуть на цьому всі переваги цієї організації закінчуються.

Останнім часом став часто користуватися послугами Укрпошти. З’явилася така необхідність. Знаєте, мене дуже важко вивести з себе, але у співробітників пошти сьогодні, 21 лютого 2020 року, це вийшло двічі за 45 хвилин. Це більше, ніж за весь минулий рік.

Тиждень тому прийшов у відділення Укрпошти на вул.Воскресенська, звідки відправив рекомендований лист, з доставкою, описом вкладення, повідомленням. Весь набор! При цьому, оскільки у мене вже був гіркий досвід, 5 раз дівчині повторив «Мені потрібен папірець, а не СМС, в якому буде написано, що лист доставлено адресату. І часу в мене ходити до вас немає, треба, щоб повідомлення принесли мені на адресу ».

«Добре, звичайно», — відповіла дівчина і вказала вартість за все це. Заплатив … Годину простояв тоді в черзі. Але дуже потрібно було відправити лист.

І що ж ви думаєте, через 3 дня мені приходить смс … СМС !!! щоб я отримав повідомлення на пошті в тому самому відділенні, де і відправляв. Бардак! Ну ладно, подумав я, отримати все одно потрібно. І сьогодні о 8:00 я  вже стояв там  в черзі …

Знаєте, таких спокійних і незворушних людей, як співробітники в цьому відділенні, я ще не зустрічав. На все відділення за моїми підрахунками 5 співробітників. Дві обслуговували клієнтів, завідуюча сиділа на своєму місці і щось писала, ще один працівник просто перекладав посилки з місця на місце і ще прибиральниця пробігала туди-сюди, займаючись своєю справою.

Щоб ви розуміли, за 20 хвилин два співробітника обслуговували по 1,5 клієнта. Три людини за 20 хвилин))) Але це треба бачити, як все відбувалося. Приніс клієнт 30 листів. Однакових. Співробітник пошти повільно, дуже спокійно по черзі по 1 конверту клала їх на ваги і потім складала в одну стопку, при цьому вона їх рахувала. Тому і знаю що 30. Після того, як вона їх зважила, вона їх перерахувала окремо. Раптом помилилася..буває…

Дивлюся на годинник … Вже 35 хвилин стою і розумію, що буду стояти ще довго. Перший раз я не витримався і сказав трохи голосніше шепоту негарне слово в черзі (вибачте, ті хто чув, мені соромно), коли наклеївши марки на конверти, співробітник знову їх перерахувала, щоб помножити кількість однакових марок на їх вартість. Бл …

І тут я почув чарівну фразу «Хто відправляти або отримувати посилки, листи — без черги». Ураа, адже я ж перший в цьому списку, інші 25 чоловік у черзі платять за комуналку. Поки хтось із них лаявся з співробітницею щодо того, чому так і отримував роз’яснення «Ми не банк! Ми — пошта! » дівчина обслуговувала мене.

А тепер увага. Дівчина, подивилася смс, яке мені прислала пошта і сказала: «Повідомлення у нас в іншому віконці можете отримати з 9:00 з понеділка по п’ятницю ». Після цієї фрази в мене сіпнулося ліве око, але на цей раз я стримався … Промовчав.

45 хвилин вбив в черзі !!! Просто так! Але заспокоювало те, що на годиннику 8:45 і залишається всього 15 хвилин і я перший в це віконце. Правда там нікого не було з працівників. Чекав …

І ось, нарешті, 9:00 … прийшла працівник. Слід зазначити, що лист я відправляв як юридична особа, вказуючи свою адресу, на якій підприємство зареєстровано. І я просив, щоб повідомлення принесли, а не я за ним прийшов. Пам’ятаєте? Вище писав)

Так ось, виявилося, що співробітниця пошти, коли оформляла послугу, під час заповнення інформації не внесла мою адресу. Не списала її з конверту. З усього, що у них в базі тільки мій номер телефону. А за номером телефону вони видати повідомлення не можуть! Не мають право!

Я до завідуючої відділенням. Вона, не відриваючись від своїх папірців, вимовила шикарну фразу.

-А чому ви у нас обслуговувалися?

-В якому сенсі?

-Я чула, що ви на іншій вулиці проживаєте … Там є відділення ..

-Але відправляв то я у вас і прийшла смс, щоб я до вас прийшов. Я вам заплатив за послугу, яку ви мені практично не надаєте. Точніше, не в повній мірі …

-Так? Ну незнаю … У кого оформлялися до того і претензії пред’являйте …

Тут я не стримався вдруге. Ну  і сказав правду про те, що думаю з приводу їх обслуговування … Мені знову соромно … Хто був у черзі і чув … Вибачте …

Шикарне обслуговування в Укрпошті. Повідомлення я все одно заберу … Але більше я туди ні ногою …” – написав сумчанин.

Попередній коментар Сумської дирекції Укрпошта (до розгляду за заявою клієнта):

“У Центральному відділенні поштового зв’язку Суми з індексом 40000 для надання послуг користувачам організовано 5 робочих місця, які працюють за наступним графіком роботи: понеділок-п’ятниця: 08:00 -19:00, без перерви; субота 08:00-17:00; неділя – вихідний день.

При цьому, операційні вікна відділення працюють у режимі плинної обідньої перерви, тобто, під час обідньої перерви співробітника одного операційного вікна послуги споживачам надаються в іншому. Під час відвідування клієнтом відділення з 08:00 до 08:45послуги надавалися на 2х операційних вікнах, також на співробітників ЦВПЗ Суми було посилене навантаження у зв’язку з періодом оплати комунальних платежів, що і стало причиною виникнення черги.

Тим більше, у міських відділеннях поштового зв’язку м.Суми діє акція «Щасливі години» — акція розповсюджується на усі види платежів: до 13:00 знижка на комісію по оплаті будь-якого платежу становить 25%. Тому клієнти намагаються встигнути до 13:00, щоб сплатити меншу суму за комісію.

Перенаправлення клієнта до інше операційного вікна було пов‘язане з необхідністю перевірки довіреності на отримання повідомлень, які адресовані на юридичну особу. З начальником ВПЗ Суми 40000 проведена бесіда щодо дотримання вимог корпоративної етики при спілкуванні з клієнтом.

Здійснені заходи щодо усунення виокремих графіків роботи на операційних вікнах та організації надання усіх послуг згідно графіку роботи відділення. Приносимо вибачення за створені незручності”.

Поділитися в соціальних мережах
Депутатку Буймістер виключили з фракції “Слуга народу”
Вчора
Легковик влетів у військову вантажівку на Львівщині: загинуло подружжя
У ковід-лікарні на Харківщині чоловік вчинив погром після смерті матері
Від коронавірусу померла заслужена артистка України Марія Гонта
Помер спецпредставник України з питань Придністров’я
Звільненого торік голову Держрезерву поновили на посаді
ЄС видалить Україну зі списку безпечних держав через спалах коронавірусу
“Слуги” вирішили вигнати з фракції нардепку, яка не підтримала закон про олігархів
Україна та МВФ досягли згоди на рівні персоналу щодо перегляду Stand-By
На адмінмежі з окупованим Кримом припиняє роботу КПВВ “Чаплинка”
У Кривому Розі знайшли мертвим брата загиблого 2 місяці тому мера ПавловаВІДЕО
“Укртрансбезпека” набере 200 нових інспекторів: які вимоги
Зеленський хоче звільнити голову НБУ Шевченка. Єрмак шукає кандидатів
Комендантська година і зачинені магазини – в Латвії вводять локдаун
Першим віце-спікером Верховної Ради став Корнієнко: хоче “реформувати регламент”
Син Шефіра отримав з бюджету 600 тисяч гривень
Зеленський підписав закон про збільшення бюджету-2021 на 40 мільярдів: куди підуть гроші
В Україні антирекорд летальних випадків Covid: за добу 538 смертей
Із Сирії евакуювали майже всіх українців: залишилися 11 сімей
До Києва прибув глава ПентагонуВІДЕО
“Нафтогаз” подав заявку на участь у сертифікації оператора “Північного потоку-2”
18 октября
Поліція за тиждень вилучила дві сотні підроблених Covid-документів
Підсанкційний Фукс розпродує газовий бізнес
Україна офіційно готується до імпорту електроенергії з Білорусі
У Мінекономіки пропонують підвищити мінімальні ціни на алкоголь
Дніпро у “червоній” зоні Covid-19: Тисячі громадян вишикувалися в черги на вакцинацію
Сотню найбільших забрудників довкілля очолили Ахметов та Міттал – Міндовкілля
У Польщі оштрафували українців за агресивну поведінку на борту літака
Росія призупиняє роботу представництва при НАТО
Суд стягнув з української блогерки 250 тис. грн штрафу за провалену акцію в Instagram