“Сумитеплоенерго” пояснило, чому сумчанам прийшли платіжки з боргами
Усе частіше нарівні з тарифними сюрпризами нашим громадянам доводиться розбиратися з масою нюансів, пов’язаних зі змінами у сфері ЖКГ.
Так, зараз багато сумчан скаржаться на те, що через чергові перебудови в системі розрахунків за гарячу воду виникають непорозуміння з показаннями приладів обліку. Як відомо, у вересні цього року керівництвом ТОВ «Сумитеплоенерго» було прийнято рішення про те, що споживачі тепер щомісяця будуть передавати показання лічильників гарячої води безпосередньо у ТОВ. Інформація про це вказана в щомісячних платіжках. Після таких пертурбацій у багатьох городян виникли питання. Люди кажуть, що навіть у тих, хто раніше регулярно передавав показники в КП «Міськводоканал», випливли заборгованості, причому за досить тривалі періоди й на чималі суми. Народ нервує, особливо з приводу субсидій, яких можна позбутися через борги.
У ТОВ «Сумитеплоенерго» визнали, що питання з показаннями приладів обліку гарячої води дійсно існує. Тепловики в цьому місяці провели роботу з уточнення даних по споживанню води. Говорять, що деякі сумчани не передавали дані у водоканал, який і виставляв рахунки по кубометру на місяць, через що виникла заборгованість.
Тепловики ще раз нагадують споживачам про те, що показання квартирних лічильників гарячої води необхідно повідомляти у ТОВ «Сумитеплоенерго» (з 5 по 15 число поточного місяця) будь-яким зручним способом: за допомогою сайту підприємства teplo.sumy.ua; за телефонами: 790-552, 790-435, (067) 549-99-02, (050) 407-33-20; на електронну пошту [email protected]; в абонентській службі підприємства на вул. Лебединській, 7.
Джерело: shans.com.ua